קרדיט - Canva

פעילות שוקולדית היא לא רק אכילה של מארז משובח של מוצרי שוקולד בוטיק, זה גם ללמוד איך להכין מוצרים כאלה בעצמכם ולבלות שעות בטמפרור, מזיגה ויצירה של ממתקי שוקולד, פרלינים ואפילו גלידות עם שוקולד. השוקולד הוא חומר גלם מופלא שמחבר אנשים וגורם להם להנאות אישיות וקבוצתיות כשרואים כיצד כל אחד מעבד שוקולד ומתייחס אליו, יוצק לתוכו טעמים משלו והעדפות אישיות ומצליח ליצור שוקולד בוטיק בעצמו. אם אתם מחפשים פעילות איכותית שמתאימה לכולם, מילדים ועד מבוגרים, הסדנאות האלה הן המקום במתאים ביותר לכם. נסו סדנת שוקולד למבוגרים שמיועדת לעובדי החברה למטרת גיבוש או לחבורת חברים שהולכים יחד כבר הרבה זמן או משפחה גדולה או אפילו חיילים שרוצים פעילות כיפית ויוצאת דופן שאי אפשר למצוא כמוה בכל מקום. לכם זה מגיע ליהנות פעם מסדנה לא דידקטית ופדגוגית מדי, אלא פשוט סדנת הנאה של עבודה עם שוקולד מעולה וריחני, טעים וחושני שכיף לעבד לבד וביחד. חברת שוקולוקו מציעה לכם סדנאות כאלה שבהן תוכלו ללמוד תהליכים ייצור ועבודה עם שוקולד ולהמשיך את זה בבית לבד וליצור ממתקים אישיים שמלכם.

מגיעים לכל מקום

סדנאות השוקולד מגיעות לכל מקום שתרצו שיגיעו אליו בין אם מדובר במסיבת רווקות בווילת נופש ובין אם מדובר בערב גיבוש לעובדים או מנהלים בחברה. הסדנאות מותאמות לגיל המשתתפים ולתחומי העניין והידע שלהם ומצליחות לרתק את כולם בתכנים המעניינים שלהן. אפשר להתאים סדנאות גם לפי רמת הידע של המשתתפים שיכולים להכין מה שהם רוצים, כולל מוצרים מתוחכמים כמו פרלינים במילויים שונים, בצבעים ססגוניים ועם הרבה מאוד מעוף ודמיון. הסדנאות מביאות אליכם את עולם השוקולד מרמת מתחילים ועד מכורים נלהבים ואפילו מפלי שוקולד לשם אווירה. אי אפשר להפסיק ללמוד על שוקולד ולכן תמיד אפשר לצקת תכנים חדשים וליצור קינוחים ומוצרים שונים מהפעם הקודמת. זאת המתנה שלא מפסיקה לתת לכם הנאה ושעות של יצירה טעימה.

מארזים ומתנות

אם אינכם מייצרים מתנות שוקולד בעצמכם בסדנאות אתם יכולים תמיד להזמין אותן במארזים המיוחדים של החברה. הם משלבים מוצרים שונים בשלל טעמים מיוחדים ומפתיעים כל מי שמקבל אותן בצורה מעניינת ומלהיבה. הפתעת השוקולד יכולה להיות מתנת אהבה או מתנת הערכה, מתנת יום הולדת או לתגבור אירוע יום נישואין והיא תמיד תמיד מתקבלת באהבה ובהערכה רבה. חברת שוקולוקו מציעה לכם עולם שלם של שוקולד שמלווה אתכם כל החיים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן