קרדיט: סטודיו רן קושניר

הכינו את הבית והשולחן לחג הפסח הקרוב עם מדור האוכל המלא במתכונים מסורתיים ומודרניים, טיפים לשולחן חגיגי, ועוד מנות שיפתיעו את האורחים שלכם!"

בחג החירות הזה:
שומרים צלחת לחטופים עד שכולם חוזרים 
בשולחן החג השנה – כולנו מניחים צלחת ריקה

בחג הפסח השנה, 133 אחינו ואחיותינו לא בַּסֵּדֶר. הם עדיין מוחזקים בתנאים לא אנושיים בשבי החמאס והסדר שלנו לא יכול להתנהל כרגיל בלעדיהם. בסידור שולחן החג השנה כולנו נניח צלחת אחת ריקה, כאות הזדהות ותמיכה במשפחות החטופים והחטופות ובתפילה לשובם במהרה.
לקראת חג החירות נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל מבית אקסטרה ריטייל, חובר למשפחות החטופים ומוביל פעילות מיוחדת להעלאת המודעות להחזרתם. במסגרת המהלך, יציע המותג בכלל סניפיו צלחות ייעודיות עם מדבקה צהובה ומסר חשוב: "הפסח הזה #שומרים_צלחת לחטופים עד שכולם חוזרים".
נעמן מזמינה את קהל לקוחותיה לתרום ולקבל את הצלחות הייחודיות בכל סניפי הרשת בתשלום סמלי, להציבן בארוחות החג בביתם ולתעד את השולחן הערוך ברשתות החברתיות להעלאת המודעות לנושא הבוער. בנוסף ובמסגרת התמיכה של הרשת במשפחות החטופים, נעמן תתרום על כל רכישת צלחת להמשך פעילות ההסברה של משפחות החטופים למול מנהיגים בחו"ל.
שלי שם טוב, אמו של עומר שם טוב שעדיין חטוף בעזה מסרה: "אלפי שנים אנחנו מזכירים את יציאתנו מעבדות לחירות, השנה חשוב יותר מכל שנזכור ולא נשכח. אני קוראת לכם, בשם כל משפחות החטופים לשמור צלחת ריקה בשולחן החג. השנה זאת לא רק הגדה, זאת המציאות שלנו."
סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון, ציינה כי: " בחג החירות הזה, עדיין יש חטופים בשבי שמוחזקים בתנאים לא אנושיים. המחוייבות שלנו לתמוך במאמצים של משפחות החטופים היא לא רק עניין של אחריות אישית, אלא גם חובה קולקטיבית. נעמן גאה לסייע בגיוס תמיכת ראשי המדינות להפעלת הלחץ על הגורמים המתווכחים."

גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון, הוסיף: "הפעילות בשיתוף משפחות החטופים תיערך בכל סניפי נעמן לקראת ערב החג החל מה-16.4 ועד ה-22.4 ובמסגרה ייתרמו מבית הרשת כ-10,000 צלחות. אנו מלאים תקווה שהמהלך הזה שלנו כבר לא יהיה רלוונטי."

צילום: יחצ
צילום: יחצ

קינוח שירשים את האורחים בימי הפסח: פנקוטה שוקולד לפסח
פסח כבר ממש מעבר לפינה, ומצפות לנו ארוחת חג רבות והכנה שלקינוחים מעניינים לאורחים. גלידות בן & ג'ריס ישראל מציעים לרגל הפסח קינוח מרשים ומלא סטייל: פנקוטה שוקולד.

מצרכים:
1 פיינט גלידת בן & ג'ריס בטעם שוקולד כשרה לפסח או טעם אהוב אחר מהסדרה הכשרה של גלידות בן & ג'ריס לכבוד הפסח
חצי כוס מים רותחים
14 גרם ג'לטין ללא טעם כשר לפסח

אופן הכנה:
• מוזגים גלידה מומסת לתוך קערה.
• מוסיפים את הג'לטין חצי כוס מים רותחים וממוססים.
• מערבבים את הג'לטין המומס לתוך הגלידה, מיד מוזגים את הגלידה לתוך התבנית ומכניסים למקרר למשך שעתיים.
• טובלים את התבנית במים חמים והופכים על צלחת הגשה.
• מקשטים לפי בחירתכם.

חג טעים וכשר 😊

צילום: יחצ

 

חוגגים סדר פסח עם מיץ רימונים טבעי – "פרימור" משווקת לפסח מיץ רימונים סחוט טבעי
100% מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור בכשרות מהודרת ישווק לרגל החג ומתאים לשתייה בליל הסדר ובימי החג רוצים לחגוג בטעם מיוחד? יש גם מתכון טעים ועסיסי לחג

לרגל חג הפסח משווקת ומציעה "פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים המובילה בישראל, 100% מיץ רימונים סחוט טבעי, כשר לפסח בכשרות מהדרין. המיץ משווק בבקבוק 1 ליטר ומצטרפים אליו מיצים נוספים של פרימור, בהם 100% מיץ תפוזים סחוט טבעי, הנחשב למיץ התפוזים הנמכר בישראל, 100%מיץ תפוחים ועוד, שישווקו לרגל החג. המיצים הינם ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר ומתאימים לאירוח והגשה בליל הסדר ובימי החג.
רוצים לשלב את הרימון בארוחת ליל הסדר? קבלו מתכון לסלמון מזוגג ברוטב רימונים: מחממים את התנור ל-190 מעלות צלזיוס ומרפדים תבנית בנייר אפייה. מניחים נתח פילה סלמון ומתבלים במלח ופלפל. בסיר קטן מערבבים שתי כפות מיץ רימונים, כף דבש ושתי כפות רוטב סויה. מוסיפים מעט חומץ בלסמי ומבשלים עד שמסמיך מעט. מברישים את הזיגוג על פילה הסלמון ואופים למשך 12-15 דקות עד שהסלמון מבושל, מגישים את הסלמון חם, מעוטר ברוטב ופטרוזיליה קצוצה.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.50 – 26.50 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
כשר מהדרין בהשגחת חתם סופר פתח תקווה והרבנות קריית מלאכי.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ והחנויות המתמחות.

 

צילום: יהושע
צילום: קאנבה

 

המותג ברילה משיק לקראת חג הפסח סדרת רטבי עגבניות טריות ובשלות מאיטליה – כשרה לפסח
מדובר בסדרה של 4 טעמים: פומדורו, עגבניות בסיס לבולונז, נפוליטנה ובזיליקום
סדרת הרטבים ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים ומשלבים עשבי תיבול

המותג האיטלקי ברילה, משיק לקראת חג הפסח, סדרה של רטבי עגבניות טריות ובשלות מאיטליה – כשרה לפסח. הסדרה החדשה כוללת 4 טעמים, השידוך האידיאלי לכל סוגי הפסטות השונות:

רוטב פומדורו – רוטב עגבניות קלאסי, עשוי מעגבניות טריות ובשלות – שידוך אידיאלי לכל פסטה. רוטב עגבניות בסיס לבולונז – המשמש כבסיס לבלונז- רוטב על בסיס עגבניות, עם גזר, בזיליקום, שום ופלפל רק להוסיף בשר! רוטב נפוליטנה – עשיר בטעמים מכיל עגבניות וירקות שורש: גזר, שום פטרוזיליה. מעניק טעם מסעיר משתלב מצוין למנת פסטה וגם כתוספת למאכלי בשר ורוטב בזיליקום – מתאים כמעט לכל סוגי וצורות הפסטה והלזניה.

הרטבים של ברילה עשויים מעגבניות איטלקיות איכותיות, הנקטפות בשיאן, המשלבים עשבי תיבול. חומרי הגלם המעולים מתבשלים לאיטם בדומה לתהליך הבישול הביתי כדי להגיע לטעם עשיר ונפלא, המתאים לכל המשפחה.

בעזרת רטבי ברילה ניתן להכין ארוחה טעימה, מזינה ומהירה לכל המשפחה. בשלו את הפסטה, הוסיפו את הרוטב והזמינו את כולם להנות.

כשרות: משולש K

כל סדרת הרטבים מגיעה בצנצנת זכוכית המכילה 400 גרם

מחיר לצרכן על פי אתר פרייסס: 14.9 ₪ עד 18.9 ש"ח

צילום: יחצ

 

מי מפחד מארוחת ליל הסדר?
ארוחת הפסח המסורתית לא בהכרח מאיימת על הדיאטה, ולהיפך – אם מבינים אותה נכון, יש בה חוכמה תזונתית מפתיעה!
פרופ' ניבה שפירא דיאטנית קלינית ואגרונומית, מייסדת החוג לתזונה במכללה האקדמית אשקלון

משום מה נדמה לנו שהארוחה המסורתית של ליל הסדר אינה עולה בקנה אחד עם בריאות ודיאטה, ואנחנו נכנסים ל"כוננות השמנה". אבל בהסתכלות לעומק – ארוחת החג המסורתית בליל הסדר היא שיעור תזונתי מאלף בעיצוב הסדר וההרכב של ארוחה נכונה, במיוחד עם השילוב של החברותא, ההקשר, התוכן, המסורת, והמעורבות חברתית.

מתחילים עם ההגדה והטקס שלפני הארוחה, שמחמת חגיגיותו ועניינו, אנחנו פחות מתנפלים ויותר שולטים באכילה, בניגוד לחטא התפוח הקדמון – שהפיתוי גבר על הציווי!

מתחילים ב"הא לחמא ענייה" – מברכים ומקדשים את לחם העוני שאכלו כשיצאו ממצרים – המצות – שעכשיו, בזיכרון הלאומי הוא הופך לחגיגי וסמלי. יש כאן תוכן – אכילה מודעת – ולא סתם "זכרנו את סיר הבשר הבצלים והשומים".

עם האמירה ש"כל דיכפין ייתא ויאכל, וכל דיצריך יתא ויפסח" עולה המשאלה לסדר עולמי חדש, בו מקדשים את מצוות "פרוס לרעב לחמך", ובפסח גם את מצתך, ומברכים על ההזדמנות להתחלק עם האחר במה שיש – וכך יש מזון לכולם.

צלחת הסדר מזמנת לנו סמליות והקשר היסטורי-חברתי של המזונות: לדוגמא: מרור – על שום שמיררו את חיינו במצרים. חרוסת – לזכר עבודת הפרך בטיט של בני ישראל במצרים בעת בניית הפירמידות ו'ערי המסכנות'. זרוע – על שום שהוציאונו ממצרים בזרוע נטויה ובמורא גדול, ועוד.

כך הופכים את המזון בסדר הפסח למילון חוויות והקשרים, שמורידים את תשומת הלב ממעגל ההתניה של מזון – תאבון – אכילת יתר והשמנה.
"והגדת לבנך" ולשאר הסובבים – את כל זה, ועוד יותר – בהסברים, ציטוטי חכמים, ואפילו המחשות והדמיה – כי זו מהות ההגדה.

והארוחה עצמה? יחד עם התכנים וסדר ההגדה, מאפשרים לתיאבון להירגע, ולכן עדיף לאכול לפי הכללים שמכתיבה ההגדה, ולא לפי הרעב.
מנה ראשונה – מרק עם קניידלך – זול, חם, משביע ומרגיע, ויכול להספיק (אם מוסיפים מים וקמח מצה…) לכמות סועדים משתנה.
ארוחה חגיגית אינה מחייבת ריבוי שומן ופחמימות כקלוריות מכבידות ומעייפות. לכן עדיף חלבונים צמחיים, מעט בעופות ודגים, ואם בכלל – 'נגיעות'/ מעט בשרים (שקשים לעיכול ולשינה בלילה…), שאינם עתירי שומן ותורמים לשובע. וגם הקינוח כבר פחות מאיים – כי שבענו והותרנו, והתרגשנו ורוממה רוחנו, ולכן גדלה השמחה וההנאה היחסית לגודל המנה, וגם מנה קטנה תחשב כגדולה ומספיקה.

גם בשתיית היין האדום יש הגיון: כי כמו שנאמר – ש"טוב לבו ביין" – הוא טוב לרוממות הרוח (שמשכיח את הרעב), משפר את פרופיל השומנים בדם, ויש בו חומרים כמו הצבע האדום (רזברטול), המעיד על מקור היין מענבים אדומים, שמונע נזקי חמצון, ומפחית תהליכי דלקת וקרישיות הדם.

ומה השיעור לחיים? שכדאי ללמוד מחוכמת אבותינו את היתרונות של ארוחה עם תוכן ומשמעות, וגם כמפגש משפחתי-חברי בין אנשים קרובים ורחוקים; ומחוכמת התזונה המסורתית – שהרכב וסדר נכון של טעימות ומנות, התורמים גם לשובע מהיר יותר וגם להגנה בריאותית! ובמקום לפחד מארוחות חג, ליישם את הטכס והמשמעות, והחברותא והזמנת האחר – לא רק כדי לצאת צדיק, אלא כדי לצאת חכם ובריא! חג שמח!

קרדיט צילום: שאטרסטוק
קרדיט צילום: שאטרסטוק

 

מארחים בחג?
כך תיצרו הרמוניה ושלווה בפינת האוכל בכמה צעדים פשוטים
על פי עקרונות הפאנג שווי

פינת האוכל היא אחד מהאזורים הכי חשובים בבית, היא יכולה לשנות מהקצה אל הקצה את השגרה היומיומית העמוסה, ובחגים יש לה מקום של כבוד – היא מרכז ההתרחשות כבר מערב החג ובהמשך גם בימי החג. אנרגיות טובות של הרמוניה ורוגע סביב שולחן החג, חיבור והעלאת תדר השמחה לצד עיצוב שולחן חג עמוס כל טוב, הוא הנוסחה המנצחת לארוחת חג שלא תישכח.

יישום עקרונות פאנג שווי, פילוסופיה סינית עתיקה ומלאת חוכמה המתרכזת ביצירת תחושה של הרמונית ושלווה על ידי שינויים קטנים ופשוטים יכול ליצור שינוי מהותי ובכמה צעדים פשוטים ולהפוך את חווית הארוחה המשפחתית בחג לעוצמתית, מלאת שמחה ורוגע. אפילו מימוש עקרון אחד או שניים מעקרונות הפנג שווי לא רק ישפר את האווירה וירגיע מתחים, אלא גם יתרום לאסתטיקה העיצובית של החלל.

לרגל חג הפסח הקרב ובא, מומחי זגה פינות אוכל ממליצים על דרכים פשוטות לשילוב עקרונות הפנג שווי בפינת האוכל, ליצירת תחושה של הרמוניה, חיבור , שמחה ושלווה :

סדרו את הבלגן
אין דבר שהורס יותר את ההרמוניה והשלווה מלחזור הביתה ולמצוא את פינת האוכל במצב קטסטרופלי בחסות הילדים, בן או בת הזוג או סתם עייפות מהיום הקודם. אנחנו לא צריכים להיות פילוסופים סיניים בשביל להבין כמה מרגיזה ומטרידה סביבה מבולגנת יכולה להיות, ועל אחת כמה וכמה כשאנחנו רוצים לארח אנשים נוספים.

זו הסיבה שהשלב הראשון – והחשוב ביותר – ביישום עקרונות הפנג שווי הוא לדאוג שפינת האוכל תהיה נקייה, מסודרת ומינימליסטית ככל האפשר. גם אם בחלק מהיממה פינת האוכל שלכם משמשת כשולחן עבודה או כפינת יצירה, לפני ארוחת החג חשוב לסדר ולפנות את כל ה"רעשים" שאינם קשורים לארוחה עצמה. כדי שהסידור יהיה קל יותר, אפשר ורצוי למקם בסמוך לפינת האוכל: שידה, ארון ואפילו ארונית מתגלגלת, כך שבמהירות ובקלות תוכלו להסתיר את כל הבלגן.

בחירת פלטת צבעים נכונה
כבר לפני אלפי שנים, גילו הסינים את ההשפעה המיוחדת של הצבעים על התחושה שלנו בחלל. על פי המלומדים הסינים (וכן גם לפי המדע של ימינו) שימוש בגוונים חמים ומזמינים מעניק לחלל תחושה מרגיעה, טבעית ומקרקעת.

פינת אוכל מעץ טבעי יכולה לחולל שינוי משמעותי באווירה מסביבה, אם אין לכם אחת כזו תמיד אפשר להשתמש במפה בגוונים אלו, ניתן להחליף את הריפוד של כיסאות האוכל או להוסיף כריות ישיבה נוחות מבדים טבעיים בגוונים של אדמה כולל הגוונים הצהבהבים של המדבר או גוונים של ירוק וכחול השייכים לטבע. פריסת שטיח גדול, מתחת לפינת האוכל, ואפילו תליית אלמנט דקורטיבי, בגוונים האלו, יהפכו את כל האזור לנעים יותר.

מיקום שולחן האוכל
למיקום הרהיטים בחלל יש חשיבות רבה בתורת הפנג שווי. עקרון זה הופך למשמעותי במיוחד כשמדובר בשולחן האוכל שפעמים רבות תופס שטח נכבד מהחלל. כדי לאפשר זרימה הרמונית, חשוב למקם את השולחן וכיסאות האוכל בנקודה שבה תהיה גישה נוחה וקלה לסועדים מכל צדדיו. מיקום אסטרטגי זה יוצר תחושה של שוויון ואחדות סביב שולחן האוכל, אחד הדברים הכי חשובים כשאנו מכניסים אורחים…

כמו כן, על פי עקרונות הפנג שווי מומלץ להימנע ככול האפשר ממיקום שולחן האוכל מול הדלת או הכניסה, משום שעל פי הפילוסופים, מיקום זה גורם ל"בריחה" של אנרגיה חיובית, היוצרת תחושה לא מודעת של אי-נוחות.

חיבור לטבע
דמיינו את תחושת הרוגע הקסומה שאוחזת בכם בזמן שאתם מטיילים בפארק, בחורשה או כשאתם צועדים להנאתכם על חוף הים. השלווה הזו אינה מקרית, מחקרים רבים הוכיחו את הקשר בין חיבור לטבע לבין תחושה של רוגע.

שלבו חומרים מהטבע בעיצוב הביתי. שילוב זה יכול להתחיל ברכישת פינת אוכל העשויה מחומרים טבעיים, אבל גם שילוב של צמחים ועציצים בקרבת פינת האוכל בערב החג יעזור להפחתת האנרגיה השלילית (שלפעמים אנחנו מכניסים מבחוץ) ולשיפור הזרימה של האנרגיה החיובית.

הימנעו מפינות חדות
על פי הפנג שווי, פינות חדות נחשבות לשליליות במיוחד (ולא רק בגלל הסכנה להיתקע בהם עם הזרת באמצע הלילה). הפינות החדות נחשבות לגורם שמשבש את ההרמוניה בחלל. אם בדיוק שקלתם לרכוש פינת אוכל חדשה לכבוד חג הפסח – מה דעתכם על פינת אוכל עגולה או על פינת אוכל מרובעת עם קודקודים מעוגלים?

אם אתם אוהבים את שולחן האוכל שלכם אף על פי שיש לו פינות חדות… אל דאגה – שימוש במפת שולחן ואלמנטים דקורטיביים מעוגלים יהיה פתרון מצוין (כל עוד תשמרו על הסדר והניקיון.)

מראות והחזרת אור
גם מראות הן כלי מעולה להחזרת ההרמוניה ולשיפור האווירה בחלל. בזכות היכולת של המראות להחזיר אור, הן מגדילות את תחושת המרחב בחלל. לכן תליית מראה בקיר הסמוך לפינת האוכל, יכולה להעניק תחושה אוורירית ומזמינה.

נסו למקם את המראה בנקודה שתשקף את האלמנטים שאתם הכי אוהבים בפינת האוכל (זכרו, שיקוף של זוויות לא מחמיאות או פינות וקווים חדים עלול ליצור אפקט הפוך). שימו לב שבמשך כל שעות היום, המראה התלויה לא תסנוור חלילה את הסועדים או תחמם את פינת האוכל, אלא תכניס הרבה אור פנימה.

 

קרדיט: סטודיו רן קושניר
צילום: בן לאון
צילום: בן לאון
צילום: בן לאון

 

פתרון נהדר, מהיר וטעים לחג הפסח: מתכון להכנת לזניה ללא גלוטן – כשרה לפסח

הלזניה (Lasagna) היא מנה חגיגית שיכולה לשדרג כל ארוחה במהלך פסח, וניתן להתאים אותה לכל אירוח. זוהי מנה הכוללת עשרות סוגים ואפשרויות: מלזניה בשרית ועד לזנייה חלבית עם גבינות, או לזניה חצילים, לזניה צמחונית ועוד.

לרגל חג האביב, המותג ברילה מציע לזניה ללא גלוטן, כשרה לפסח, (דפי לזניה שאין צורך בבישול מקדים). במסגרת זו ארז סנה, שף קולינרי ויוצר תוכן חולק מתכון קל להכנה בבית, טעים וחגיגי.

מצרכים:
– 2 חבילות רוטב ברילה בזיליקום
– 1.5-2 חבילות דפי לזניה ברילה
– 300 גרם ריקוטה
– שמן זית
– חופן קטן פטרוזיליה קצוצה
– כפית וחצי גרידת לימון
– ביצה אחת
– 200 גרם מוצרלה מגורדת
– 50 גרם פרמזן מגורדת
– מלח, פלפל,אורגנו,וצילי גרוס אם רוצים
– פרוסות של ירקות אפויים/מטוגנים(לא חובה אבל מומלץ)

המלצה: הכנסה של שכבות ירקות אפויים בין לבין יביאו טעמים ומרקמים נוספים, וגם נפח ללזניה. ניתן להשתמש ב-חצילים /קישואים/תרד/פטריות/גמבות קלויות וכו'.

אופן הכנה:
– בקערה מערבבים את הריקוטה, הביצה, הפטרוזיליה, גרידת הלימון, כף שמן זית, מלח פלפל, ואורגנו.
– משמנים תבנית עמוקה לתנור בשמן זית ומרפדים את התחתית בשכבה נדיבה של רוטב העגבניות בזיליקום של ברילה.
– מניחים שכבת דפי לזניה ומוודאים שבמידה ויש בינהם חפיפה שגם החלק של החפיפה לא ישאר יבש.

– על הדפים מניחים שכבה נדיבה של רוטב העגבניות, שכבה של תערובת הריקוטה, ירקות אפויים אם רוצים (מומלץ), מוצרלה מגורדת, מעט פרמזן ומעט תיבול (מלח,פלפל,אורגנו,צ'ילי אם רוצים).
– ממשיכים באופן זה כ 4-5 שכבות של דפי לזניה (יש לשים מעט יותר רוטב בשכבה האחרונה), סוגרים היטב עם נייר כסף ומכניסים לתנור שחומם מראש על 180 מעלות לכ 45 דקות.
לאחר האפייה מורידים את הנייר, מוספים עוד מעט רוטב, מוצרלה ופרמז'ן ואופים לעוד כמה דקות בתנור במצב גריל עליון על 220 מעלות להשחמה.

בתיאבון וחג שמח!

צילום: יח"צ ברילה
צילום: יח"צ ברילה

 

חדש לפסח ברשת טסה הבית של הממתקים:
מארזי חג המשלבים מגוון ממתקים מיוחדים לכבוד פסח
במחירים לכל כיס: החל מ-55 שח ועד 320 ₪

מארזי החג של טסה נארזו על ידי עמותות המעסיקות אנשים בעלי צרכים מיוחדים (עמותת שק"ל, עמותת בית עמיחי ועמותות נוספות)

לרגל חג הפסח, משיקה רשת טסה – הבית של הממתקים, מגוון רחב של מארזי חג מיוחדים בגרסאות המשלבים מוצרים בלעדיים של שוקולדים, חטיפים, וממתקים, כשרים לפסח.

כל המוצרים בהשגחת רבנות ראשית לישראל ונארזו על ידי עמותות המעסיקות אנשים בעלי צרכים מיוחדים (עמותת שק"ל, עמותת בית עמיחי ועמותות נוספות).

מארזי חג פסח לדוגמא: ״ים של טסה״ הכולל: בונבוניירת טופיפי 125 גרם, היידי בוקרה פרח קרם אגוזים 120 גרם, אפיפיות במילוי קרם פטיסייר שוקולד לבן 130, שוקולד רגוסה שוויצרי 100 גרם, שוקולד טורינו שוויצרי 100 גרם, שוקולד היידי אגוזים מקורמלים 100 גרם, חטיף חלב וניל 25 גרם, חטיף שוקולד היידי קפוצ׳ינו 37 גרם. מחיר לצרכן של 119 ש״ח.

או מארז מוזהב אישי הכולל : שוקולד שווייצרי רגוסה חלב אגוזים 100גרם, שוקולד לבן שווייצרי סוויס 100 גרם, שוקולד אצבעות קינדר 50 גרם, חטיף היידי קרמל מלוח, אגוזים 45 גרם, חטיף חלווה 24 גרם וחטיף צ'יטוס גבינה 20 גרם מחיר לצרכן : 55 ₪.

רשת טסה מציעה את מארזי החג במחירים נוחים לכל כיס החל מ- 55 שח ועד 320 ₪.

ניתן להרכיב מגוון מארזי חג גם באמצעות האתר ״טסה אונליין״ עם משלוח עד פתח הבית, בסניפי ״טסה הבית של הממתקים״, בסניפי הבוטיק +tasa וגם בוולט לתושבי רמת גן, תל אביב וגבעתיים.

כשרות : רבנות ראשית כשל"פ

צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

חגיגת פסח עם חקלאי גרנות
"חקלאי גרנות" מגישה לרגל פסח מתכון לטרטר חלומי וטעים:
טרטר סלמון ואבוקדו

"חקלאי גרנות", המתמחה בגידול אבוקדו ומשווקת פירות וירקות לרשתות המזון, מגישה לרגל חג הפסח מתכון יפיפה וחגיגי, לטרטר סלמון ואבוקדו טעים במיוחד. שילוב טעמי הסלמון עם הפירות והאבוקדו יוצרים מנה חלומית ומענגת. המתכון קל הכנה ומתאים כמנה ראשונה בארוחת החג החגיגית.
חג שמח!
מצרכים (לכ-2 מנות):
1 אבוקדו מוכן לאכילה של "חקלאי גרנות" קלוף וחתוך לקוביות
250 גרם פילה סלמון ללא עור וחתוך לקוביות
1/4 אננס קלוף וחתוך לקוביות
2 צנוניות קצוצות
1/2 בצל אדום קצוץ
1 כף שומשום שחור
4 טיפות שמן שומשום
קורט מלח ופלפל
אופן ההכנה:
1. בקערה מערבבים יחד את האננס, הסלמון, הצנונית ואת הבצל האדום.
2. מוסיפים מלח ופלפל ומערבבים יחד (המיץ של האננס כובש את הדג).
3. מוסיפים שמן שומשום, מערבבים ומעבירים לצלחת הגשה.
4. בקערה עם שאריות התיבול מוסיפים את האבוקדו ומוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
5. מניחים את האבוקדו מעל טרטר הדג, מפזרים שומשום שחור מעל ומגישים.

צילום: הדס ניצן
צילום: הדס ניצן

 

'קמחא דפסחא' בפתח תקווה
אלפי חבילות מזון חולקו במסגרת 'קמחא דפסחא' בשבועות האחרונים למשפחות מעוטות יכולת, בודדים, ניצולי שואה וחסרי עורף משפחתי.
החבילות, המלאות בכל טוב וכוללות גם יין אדום ומצות, חולקו ע"י מתנדבי ופעילי בית המתנדב בהובלת אודליה דאלי, אשר אספו, ארזו וחילקו את החבילות בכל מקום בו הן נדרשו.
במקביל גם בתי הספר ברחבי העיר וגם המחלקה להתנדבות רשותית בחינוך העל יסודי חילקו השנה מאות חבילות מזון, וזאת בשיתוף עובדי האגף, ההורים, כלל התלמידות והתלמידים וחברת 'דרך חדשה'.
ראש העיר רמי גרינברג: "גם השנה חולקו אלפי חבילות מזון למשפחות מעוטות יכולת במטרה לסייע לכל משפחה בעיר לקיים את חג הפסח באופן ראוי וחגיגי. יישר כוח לכל יחידות העירייה שהתגייסו לנושא, לספקים ולרשתות המזון, לתלמידים.ות, להורים ולציבור הרחב שתרם ברוחב לב וסייע באריזה ובשינוע. האחדות, הלכידות והערבות ההדדית, הן הבסיס לכוחנו ולאחדותנו! חג חירות שמח ובשורות טובות לכל עם ישראל!".

 

קרדיט: עיריית פתח תקווה
קרדיט: עיריית פתח תקווה
קרדיט: עיריית פתח תקווה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן