קרדיט - Canva

המגוון העצום של מכונות להכנות ולאפייה שאפשר למצוא היום בענף המזון מתאים לכל עסק, גדול כקטן, עם או בלי הרבה מקום להצבת מכונות רבות. כל עסק אפייה חייב להחזיק ציוד לקונדיטוריה שמשרת אותו ואת ליין המוצרים שלו והמכשור שקיים היום יכול התאים לכל גודל של פס ייצור וקונדיטוריה שמחזיקה הרבה כוח אדם. המיכון חוסך בכוח אדם ובמשאבים שצריך להשקיע מבחינה זאת וגם בזמן ההכנה, ובכך מייעל את הייצור ובגללו אפשר לתמחר את העבודה ואת המוצרים במחירים שווים לכל נפש שגם מעניקים רווחיות. הקו המגוון של מוצרים מתאים לכל קונדיטוריה שמכינה את כל סוגי הבצקים, מבצק שמרים ועד בצק עלים ובצק עוגיות מגוון מתוק ומלוח. המכשירים מלווים כל פס ייצור מרגע ההכנות של הבצק במערבל בצק שמתאים לכל משקל ומרקם ועד תנורי האפייה שמחולקים לארבע קטגוריות ומתאימות לסוגים שונים של מאפים לכל מטרה. קבוצת א.ס. סוכנויות מציעה לכם את המוצרים שלה לקונדיטוריות ומאפיות שיעזרו לכם להתייעל ולעבוד בכמויות בקלות רבה.

מיכון רגיש למאפיות

חלק מהמכשירים והציוד שנדרשים לקונדיטוריות מתאים לתהליכים מאוד רגישים בשלבי הכנת המזון ועד שיווקו כמאפים קפואים מוכנים לאפייה לקו האספקה שלכם. הלקוחות שלכם ישמחו לדעת שאתם מקפידים על מכשור שעובד בתנאים נאותים ותקניים כדי לספק להם מאפים טריים שנשמרו היטב בתהליך הייצור. למכשור זה שייכים מתקנים כמו שוק פריזר, שנועד להקפיא במהירות ובמידיות מוצרי מאפה לפני שנאפו כדי לשגר אותם למאפיות וללקוחות במצבם הטרי והאופטימלי. כך אתם שומרים על המוניטין שלכם כקונדיטוריה או מאפייה שעומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ייצור איכותי וטריות, כדי להבטיח שהמוצרים שלכם יגיעו במצבם הטוב ביורת ללקוחות ולמנוע הפסדים.

איך עובדים ביעילות בייצור כמותי

אחת הבעיות של עסקי המזון בישראל היא כוח אדם שאינו יכול לייצר בכמויות ולכן חייבים לעבור למיכון, בפיקוח עובדים. את המכונות אתם יכולים להתאים לכל ליין מוצרים שלכם, מעוגיות ולחמניות ועד לחמים, פיתות וקרואסונים. בין היתר, תוכלו לקצר את הזמן של הכנת עוגיות באמצעות מכונה לעוגיות מסוגים שונים שגם מצליחה לעמוד בכמויות וגם מדייקת בכל מה שנדרש לכם כדי להפיק מאות עוגיות בתוך זמן קצר. את המכונות הטובות ביותר שנחשבות לאמינות מבחינה מכנית וקלות לתפעול תוכלו למצוא בקטלוג המכונות לאפייה שמציעה לכם קבוצת א.ס. סוכנויות. אלה המכונות הטובות ביותר שנחשבות לשורה הראשונה של ציוד למאפיות וקונדיטוריות והן מוכיחות את עצמן כבר שנים רבות בענף המזון.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן