קרדיט - Canva

לאוכל יש כוח לחבר בין אנשים וליצור שיח באמצעות חוויה משותפת. בין אם האוכל מוגש במסגרת התכנסות סביב השולחן לארוחה משפחתית, השתתפות במפגש עם חברים, או באירוע רב משתתפים, לאוכל יש את היכולת ליצור תחושת קהילתיות ולטפח קשרים בין אנשים. כאשר מארגנים אירוע – משפחתי, חברתי או עסקי – האוכל לוקח תפקיד חשוב בבנייה ורקימה של קשרים אנושיים. נטוורקינג בין בעלי עסקים, בין עובדים או לקוחות, גיבוש חברים או עובדים, היכרות עם בני משפחה רחוקים ועוד. ניתן לטפח את הקשרים הללו במהלך האירועים באמצעות האוכל, במספר דרכים שונות. דוכני אוכל לאירועים למשל, הם דרך מהנה וייחודית להאכיל את האורחים ולספק להם נושאי שיחה.

היתרונות הרבים שמציגים דוכני מזון

בניגוד להשכרת קייטרינג לחתונות למשל, במסגרתו לרוב, האורחים יושבים סביב שולחנות ייעודיים ובוחרים מבין שתיים או שלוש אפשרויות, חולקים סלטים ומנות פתיחה ומשוחחים, האפשרות של דוכני האוכל מספקת מנעד רחב יותר של אופציות שיחה בין אנשים. דוכני אוכל יכולים לספק מגוון מטעמים מיוחדים ממדינות שונות בעולם וכן, מטעמים מקומיים. בין אם אתם מעוניינים להגיש בשרים נימוחים, טריים ועסיסיים, לארח ערב בסגנון יווני, ים תיכוני או יפני, או אפילו לספק נשנושים מטוגנים כמו שניצלונים וסיגרים, דוכני האוכל מציעים מבחר עשיר של מאכלים טעימים שאפשר לחטוף במהירות בדרך לשיחה עם עוד משתתף. כאשר אתם מטיילים בין הדוכנים השונים או מתיישבים באזור מסוים לכמה דקות כדי לאכול, כמות האנשים שניתן להגיע אליהם היא גדולה הרבה יותר ואינה מוגבלת לשולחן שלכם בלבד.

לא משאירים אף אחד בחוץ

כמו כן, שום אירוע לא יהיה שלם מבלי להתחשב בהעדפות וצרכים תזונתיים של המשתתפים. אם יש באירוע אורחים צמחוניים, אורחים טבעוניים, אורחים שלא יכולים לעכל לקטוז או גלוטן ושלל צרכים אחרים, וכמובן, העדפות, חשוב להביא גם אופציות שיתאימו להם, על מנת שכל האורחים יוכלו להנות מהאוכל הטעים באירוע שלכם. אם אתם רוצים לעבוד עם הטובים ביותר – חברת BITE מספקת עגלות מזון לאירועים, דוכנים שונים ומגוונים וגם קייטרינג. המומחיות שלהם היא לספק אוכל איכותי, טעים, טרי ומזין לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד. החברה עוסקת בתחום כבר מעל עשור והתפתחה מחברה שעוסקת באטרקציות גם לתחומי האירועים, הקולינריה וההפקות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן