צילום: אסף קרלה

התפריט מורכב ממנות פרימיום, עם נגיעות עיצוביות ומתוחכמות המשלבות טעמים הלקוחים ממטבח האסייתי
בשורה לטבעונים! מנה חדשה בתפריט:
טאקו מקסיקני עם מילוי אסאדו בשר מפורק טבעוני- 100% טבעוני

ביגה, רשת פרימיום של בתי קפה בולנז'רי- פטיסרי, המונה כ 35 סניפים ברחבי הארץ, משיקה תפריט חדש ומפתיע לשנת 2024, עם קונספט ייחודי: תפריט המורכב ממנות שף בהשראת מסעדות הביסטרו הטובות בעולם, במחירים משתלמים השווים לכל נפש.

התפריט של ביגה לשנת 2024 מורכב ממנות פרימיום, עם נגיעות עיצוביות ומתוחכמות המשלבות טעמים הלקוחים מהמטבח האסייתי ומהמזרח הרחוק. בכדי להעצים את החוויה התפריט החדש מאפשר מנות הניתנות לחלוקה בין מספר סועדים, עשירות בערכים תזונתיים, עם טעמים מיוחדים בדגש על טעמים הלקוחים מהמטבח ההודי, תאיילנדי, היפני והסיני, תוך שמירה על טעם החך הישראלי.

התפריט החדש מאפשר להרגיש במסעדה עם מנות מלאות המתאימות לארוחות ערב, וצהריים שחלקן לקוחות מתרבויות ועמים שונים, והשף הראשי של ביגה, איתי שפיגל, נתן להן את הטאצ' העכשווי ואת האנטרפטציה של שנת 2024.

בזכות שילוב שני העולמות השף של ביגה יצר אינטרפרטציה מושלמת למנות שמאחדות גם וגם, לדוגמא: בין המנות הראשונות ניתן למצוא: סלט כרובית וטחינה חמצמצה ב 52 ₪, כדורי ארנציני ב 54 ₪, טאקו מקסיקני ב 57 ₪, פוקאצת חריפים ב 49 ₪.

במנות העיקרות התפריט החדש של ביגה מציע: מוקפץ אודון טוקיו 72 ₪, ריזוטו פטריות 74 ₪, פטוצ'יני פוטנסקה 64 ₪, קנלוני של סבתא פרנצ'סקה 72 ₪, טורטליני ארטישוק ברוטב שמנת וכרובית 82 ₪, סלמון מומביי 102 ₪, דניס צלוי על פסטה קרועה ושרי 117 ₪, ו וסלמון צלוי עם פירה ברולה 97 ₪.

בגזרת הקינוחים מחדשת רשת ביגה שתי מנות דגל: פרנץ טוסט בריוש ובננות מקורמלות 54 ₪ וטארט שקדים וים פירות יער ב 54 ₪.

בשורה לטבעונים! התפריט החדש של ביגה מציעה מנה חדשה המצטרפת למנה הוותיקה לטבעונים: המבורגר טבעוני: טאקו מקסיקני – בילוי אסאדו בשר מפורק טבעוני- 100% טבעוני של חברת רדיפיין מיט. מחיר מנה: 57 ש"ח.

לצד התפריט החדש של ביגה מציעה הרשת במעדניות הממוקמות בסניפים מגוון רחב של מוצרים לרכישה לבית כמו: מאפים ולחמים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד הנאפים בעבודת יד בתנורי אבן, דברי מאפה טריים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן ושומשום, לחם עגבניות מיובשות , לחם סלק עוד מגוון רחב של לחמים. בנוסף המעדנייה מציעה מגוון עוגות, עוגיות, מטבלים, ממרחים, פסטות, רטבים, מוצרים ללא גלוטן ומוצרים ללא סוכר שאותם ניתן לרכוש הביתה.

צילום: אסף קרלה
צילום: גליה אבירם
צילום: אסף קרלה

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן