אם אתם מחפשים דרך מושלמת להפתיע את בן או בת הזוג ולפרגן להם בהפתעה רומנטית, סביר להניח שאחת האופציות הראשונות שחשבתם עליהם היא מסעדה. זה רעיון טוב ויפה, אבל ממש לא מדובר בחוויה חד פעמית.

אם בא לכם באמת ללכת על הכי גדול וליצור חוויה שתישאר אתכם לעד, יש לנו רעיון סופר מקורי שלא תוכלו להפסיק להתלהב ממנו, הפלגה רומנטית עם ארוחה. כן – כן. מצד אחד אתם יכולים ליהנות מרגעים רומנטיים עוצרי נשימה בלב ים, ומצד שני ממנות גורמה מפנקות. יותר טוב מזה פשוט אין.

הפלגה רומנטית עם ארוחה – איך זה עובד?

הפלגה רומנטית עם ארוחה, כשמה כן היא, חוויה רב חושית שאתם עוברים עם החצי השני שלכם. היאכטה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות, אשר עוגנת בהרצליה, תיקח אתכם לעבר לב ים, בעודכם מרגישים את תנודות הגלים העדינות, הבריזה המרעננת שנושאת ריח מלוח ממכר מן הים, וכמובן רק כחול וכחול שנפרש עד האינסוף. אתם מוזמנים ליהנות מרגעים מרגשים, להוקיר כל רגע ורגע ביחד, לקשקש, להסתכל זה לזו בעיניים, לא לשכוח לתעד את החוויה ההורסת ברשתות החברתיות, וליצור יחד רגעים שתדברו עליהם עוד שנים.

להשלמת החוויה, ביאכטה יצפו לכם מיטב המנות של המסעדות המובילות במרינה בהרצליה, אשר הוזמנו בדיוק לטעמכם בתיאום מראש. לפני היציאה להפלגה ממש לא תצטרכו להתרוצץ בין המסעדות, לסחוב אתכם את המנות או לחכות בתור, פשוט משום שדאגנו לכול בעצמנו. אגב, מדובר בעניין שימושי במיוחד אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג ולא רוצים לאבד את השלמות של הרגע עם תורים והמתנה.

יצפה לכם בירכתי היאכטה שולחן מסודר ובו כל המנות, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לשבת ביחד, ליהנות מכל ביס וביס, ולשמור על הרגע קרוב ללב. תהיו בטוחים שחוויה שכזאת, הפלגה רומנטית עם ארוחה בעת ובעונה אחת, עם מנות גורמה בלב ים, תישאר אתכם עוד שנים ארוכות, ותהווה אחד מהרגעים המוצלחים בחייכם.

לא מתפשרים על הרגע שלכם

השילוב הזה של הפלגה רומנטית עם ארוחה הוא ממש לא אתגר לוגיסטי שאתם צריכים לדאוג לו, נהפוך הוא. אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות כבר יודעים בדיוק כיצד לדאוג לכל שלב בדייט הרומנטי שלכם, כדי שאתם פשוט תיהנו מהרגע ותתמכרו אליו בראש שקט. היאכטה בה תיהנו מחוויית הפלגה רומנטית עם ארוחה היא הכי בטוחה שיש, עונה לכל הסטנדרטים וכל הקריטריונים, וכך גם הסקיפר שלנו שילווה אתכם. אנחנו יודעים כיצד לתזמן כל שלב בחוויה כך שהמנות המפנקות כבר ימתינו לכם על השולחן, טריות, טעימות ובדיוק כמו שאתם אוהבים. אחרי זה, עם בטן מלאה, אתם מוזמנים פשוט להיות ביחד, ליהנות מהחברה של החצי השני שלכם ולהשקיף לעבר האופק. תהיו בטוחים שאין יותר כיף מזה.

אז קדימה בלי להסס התקשרו 0504600470 ונשמח לשרת אתכם על היאכטה עם הפלגה רומנטית וארוחה

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן