צילום: גילה אבירם

רשת קפה גרג משיקה ב – 85 סניפיה ברחבי הארץ תפריט חדש לשנת 2024 המבוסס על המטבח היווני עם שילובים מעניינים. התפריט בניצוחו של השף הראשי אלעד אמסלם כולל מבחר עשיר של מנות המאפיינות את המטבח היווני, תוך פרשנות למנות מתוחכמות עם אינטרפטציה לחך הישראלי.

בקטגוריית ארוחות הבוקר התחדש התפריט של גרג ב- 3 ארוחות בוקר ייחודיות: בוקר יווני, בוקר אמריקאי או בוקר נורווגי.

בנוסף, יציע התפריט של גרג לראשונה מנות שהן על בסיס טהרת תבלין הקארי הירוק, המקבל במה במנות העיקריות כדוגמת מנות דגים, מנה טבעונית עיקרית וכו. כמו כן , גם הטבעונים יקבלו השנה מענה עם מנה חדשה- סמוסה ישראלית, מאפה מטוגן הנאכל כחטיף כיסוני בצק במילוי תפו"א ובצל מטוגן , מונחים על חציל קלוי , טרטר עגבניות, גרגירי חומוס , טחינה ופטרוזיליה – מחיר 35 ₪ מנת פתיחה.

בין המנות המובילות שניתן למצוא בתפריט החדש של גרג: ארוחת בוקר יווני ב 63 ₪ – ביצי עין מוגשות על טירופיטה גבינות ותרד, מוגש לצד סקורדלייה שקדים, לאבנה געלה וסלסת עגבניות, צפתית דבש וסלט יווני, מנת וופל אמריקאי ב 54 ₪ – קריספי וופל, בצל פטריות מוקפצות, רוטב 4 גבינות, ביצים עלומות ובצל ירוק, מוגש עם סלט לבחירה, מנת וופל נורווגי ב 69 ₪ – קריספי וופל, סלמון מעושן, תרד ובצל מוקפצים בחמאה ורוטב גבינות, ביצי עין ובצל ירוק, מוגש עם סלט לבחירה, מנת טרטר חציל ב 43 ₪ – חציל שרוף, בולגרית, סלסת עגבניות, טחינה, קראנץ' קינואה, צנונית, בצל ירוק ופטרוזיליה מוגש עם לחם הבית.

כמו כן התפריט החדש כולל מנות בית כמו: צ'יפס זוקיני ב 32 ₪ -קריספי זוקיני, לצד מטבל איולי טרטר, סלט קינואה ועדשים ב 68 ₪ – מיקס קינואה ועדשים שחורות, כרוב לבן, כרוב סגול וגזר, נענע, פטרוזיליה ובזיליקום, מתובלים בשמן זית ולימון, על בסיס לאבנה. ומנת מיקס נשנושים חמוציות וגבינת צפתית בתיבול דבש. תבשיל סלמון וקארי ב – 79 ₪ – קוביות סלמון מוקפצות ברוטב קארי ירוק מוגש עם בצל סגול, פטריות, ברוקולי, אפונה, שעועית וזוקיני,כוסברה, בוטנים ובצל ירוק, מוגש לצד אורז וסלט אישי.

בין המנות האחרונות החדשות: מלפיי ב 43 שח – שכבות של בצק עלים, קרם וניל, אבקת סוכר ורוטב קרמל חם ופחזניות הפוכות – פחזניות שהמילוי שלהם מבחוץ ולא מבפנים- קרם מסקרפונה עשיר, אבקת סוכר ורוטב קרמל.
המנות החדשות יהיו זמינות בכל 85 סניפי גרג החל מה – 15.1.2024 – בפריסה ארצית.

לרגל השקת התפריט החדש תעניק רשת גרג לחיילי צה"ל במדים ולכוחות הביטחון שתייה חמה/קרה – חינם על כל הזמנה מהתפריט החדש – במהלך החודש הקרוב.

צילום: גילה אבירם
צילום: גילה אבירם

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן