קרדיט: דימיטרי פומזן סוכנות קרלה

הישראלים אוהבים את המטבח האסיאתי ואת היפני בכלל. האמת? אי אפשר להאשים אותם. המטבח היפני הוא אחד מהמיוחדים בעולם, החל מצורות החיתוך וההגשה ועד חומרי הגלם והייחוד סביב המנות עצמן.

כעת, הבשורה היפנית האהובה מתפתחת עם השקתו של מותג מסעדות חדש, "סאקו", רשת מסעדות יפנית שמעניקה חווית "פאסט קז'ואל", משמע, שירות עצמי באמצעות תפריט דיגיטלי מתקדם בקיוסקים להזמנות מהירות לצד אווירה מיוחדת עם מוזיקה ואנרגיות שיאפשרו לכם לדמיין שאתם במסעדת סטריט פוד בטוקיו.

בימים האחרונים נפתח הסניף הראשון הממוקם במתחם meex שרונים בהוד השרון בדגש על חוויית הישיבה במקום עם מוזיקה ואווירה קלילה וכיפית, כאשר בנוסף ניתן גם להזמין TA באיסוף עצמי ומשלוח עד הבית!
משמעות המילה "סאקו" ביפנית היא פריחה. היא מסמלת התחדשות וטריות, אביב ובעיקר את העונתיות במזרח. אותה עונתיות באה לידי ביטוי גם בתפריט המגוון שכולל הן היצע נרחב של מנות ראשונות ועיקריות והן קטגוריית סושי עם המון רולים מפתיעים.

בין המנות במקום סאשימי טונה אדומה, סלמון או בס, באנים במילוי בריסקט, שניצל, בקר או טופו פריך, גיו ניקו ראמן, ספרינג רול אקסטרה דגים, טורי ראמן וצ'יראשי (קערת סושי מפורק) עם שלל דגים ותוספות לבחירה.
בקטגוריית הסושי נמצא דניסו רול (אבוקדו, קנפיו, עירית ומלפפון עטופים בדניס, אפונת ווסאבי ופילה לימון), תאי רול פיקנטי (דניס, כוסברה, קנפיו, גזר ומחית צ'ילי חריף עטופים בבטטה קרמל מיסו וקריספי שאלוטס), ניו סקין ספייסי רול (סלמון בטמפורה, מלפפון, ספיישי מיו ובצל ירוק עטוף בסלמון נא, צ'ילי חריף וגרדת לימון) ועוד מגוון רולים, כולל הצע טבעוני מרשים.

מאחורי המסעדה עומדת קבוצת לאגר אנד אייל והוויסקי בר מוזיאון שמחזיקה במספר מקומות ומתחמי אוכל בעולם הקולינריה שהמשותף לכולם הוא קונספט ייחודי ופורץ דרך בתחום הבילוי בישראל. בין המקומות שהקימה ומנהלת הקבוצה: מתחם הבילוי DNA בתל אביב, וויסקי בר מוזיאון, רשת הבירות הלונדונית לאגר אנד אייל, קיטשן 94, טייסטינג רום, אוסקר ווילד פתח תקווה, קולולו ועוד.

קרדיט: דימיטרי פומזן סוכנות קרלה
קרדיט: דימיטרי פומזן סוכנות קרלה
קרדיט: דימיטרי פומזן סוכנות קרלה

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן