צילום: מחסני השוק

ברשת מדווחים על ביקוש רב לבשרים למעשנת כגון שפיץ צ'אך וביסקט, אשר מככבים בחודשים האחרונים

קיים מגוון עצום של מוצרים ייחודיים לרשת, כדוגמת מעורב ישראלי, מעורב ישראלי לקציצות, קוקטייל עוף,   בשר טחון דל שומן ועוד עשרות מוצרים בהתאמה אישית ומדויקת לצרכי הלקוח

צילום: מחסני השוק

רשת מחסני השוק, מרחיבה את סל מוצרי הבשר הטרי הייחודיים לה בקצביות פרימיום הבוטיק שהיא מפעילה בסניפיה. ברשת מדווחים על ביקוש רב של בשרים למעשנת בחודשים האחרונים, כגון שפיץ צ'אך וביסקט, אשר הפכו לכוכבים הבולטים בתקופת הקורונה.

קצביות הרשת, מציעות מגוון מוצרים ייחודיים רק לה כדוגמת מעורב ישראלי ומעורב ישראלי לקציצות, קוקטייל עוף, בשר דל שומן המותאם לאנשים המקפידים על תזונה הדוקה יותר ועוד עשרות מוצרים בהתאמה אישית.

יצירתיות היא שם המשחק והמוטו בקצביות הפרימיום של מחסני השוק, הוא לחדש עם מוצרים ושילובים ייחודיים המאפשרים ללקוח להתפנות ישירות להליך הבישול ללא צורך בהתעסקות מקדימה. תמיד יהיו ללקוח מספר וריאציות לבחירה בכל קטגוריה- שניצל אייקוני הייחודי לרשת פרוס דק דק ולצידו שניצל עבה במיוחד לחובבי הז'אנר כך שלכל טעם יהיה מענה איכותי.

עיקר הבשר המשווק ברשת, מיובא ממדינות המתמחות בגידולי בשר פרמיום כדוגמת ארגנטינה, אורוגוואי ופרגוואי  כך שהבשר הטרי והמובחר מופץ לסניפי הרשת באופן שוטף לאורך כל ימות השבוע.

מהנהלת הרשת מדווחים "אנו עדים לשינויים בהרגלי צריכת הבשר בקצביות בתקופה האחרונה. אם בעבר לקוחות היו ממוקדים מאוד בבחירות שלהם ונהגו להגיע עם רשימות קבועות ומסודרות לקצביה, כיום הם פתוחים יותר, מתייעצים יותר ומוכנים להתנסות בסוגי בשר ובשיטות בישול שונות. הם ללא ספק משקיעים הרבה יותר זמן ומחשבה קולינרית בין אם מדובר בבישולים ארוכים, או הכנה זריזה של בשר על האש, סוויד ועוד. בנוסף, ניכר כי הקורונה עודדה רבים לרכוש מעשנות לביתם, כך שחל זינוק של עשרות אחוזים ברכישת גושי בשר בקר מובחרים היוצרים חגיגה לחיך".

בין הנתחים בולטים: דנוור סטייק-החלק הפנימי של הצלעות, אונטריב טרי- החלק הפנימי והרך ביותר של הצלעות מושלם לגולאש, אסאדו עם או בלי עצם, סטייקים פרימיום ברמת שומן גבוהה, סטייקים פחות שומניים, סטייק דקדק, סינטה דק דק. רוסטביף לתנור- סטייק שהוא פחות שומני. כבש קדמי, ספריבס וכמובן, צלי כתף הפופולארי כל השנה.

בקטגוריית העוף ניתן למצוא קוקטייל עוף המוכן לתיבול ולאפייה, מעורב ישראלי הכולל שילוב של פרגית, חזה עוף ושווארמה, מעורב ישראלי לקציצות, כנפים- כנפית ושוקית ועוד.

קצביות הפרימיום של רשת מחסני השוק, כשרות, כשאחדות מהן בעלות כשרות בד"צ ומהדרין.

http://www.mck.co.il/

http://www.facebook.com/mshuk1/

 

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 63 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחות נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות. בנוסף, מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות.

הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ללקוחותיה ושמה דגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. מחסני השוק, מפעילה בסניפיה קצביות פרימיום המציעות מוצרים ייחודיים לרשת ומעסיקה קצבים מנוסים ומקצועיים בעלי ניסיון עתיר שנים. בנוסף, מפעילה בסניפיה מעדניות, כאשר הקו המנחה בשניהם הוא דגש על טריות, איכות וניקיון המהווים נר לרגלי החברה.

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את "המטבח של ג'ולי", קייטרינג ואוכל ביתי מוכן וטרי, הפעיל לאורך ימות השבוע המציע גם פתרון אולטימטיבי ומענה לסופי שבוע ולחגים.

מחסני השוק, היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן