קרדיט: pixabay

תכננת אירוע קטן בבית? סביר להניח שישנן הכנות רבות. אחד מהפתרונות המרכזיים שנצטרך לחפש אחריהם הוא שירותי הקייטרינג לאירוע. כדי להעניק לאורחים שלך חוויה ברמה הגבוהה ביותר, מציעים שפים את שירותיהם בבית הלקוח ומספקים את כל יתרונותיהם של מטבחי העילית המובילים בביתך. בין אם נלך על מתאבנים ונשנושים כיפיים בבופה פתוח או בארוחה מלאה של מספר מנות בהגשה לשולחן, זוהי דרך מושלמת לעשות את זה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בשלב זה, ניתן לפנות אל שף איתן קיזלר. במשך מעל 30 שנה, כיכבו המנות של שף קיזלר על שולחנות בתים רבים בישראל שחוזרים שוב ושוב ליהנות מהמטבח הייחודי והמופלא שלו באירועים שלהם.

בין אם מדובר ביום הולדת ייחודי שהחלטנו לחגוג בגדול, בבריתה או אפילו בארוחת חג רבת משתתפים, שירותי שף עד הבית מציעים את הפתרון האידיאלי והאיכותי ביותר. נוכל לפנק את האורחים שלנו בחוויות קולינריות ייחודיות וליהנות מטעמים וחומרי גלם שטרם יצא לנו להתנסות בהם. שף איתן קיזלר הוא בעל הכשרה קולינרית מקיפה וניסיון רב שנים במטבחי עלית בארץ וברחבי העולם.

הטוב ביותר שבמטבח הים תיכוני בכל מתחם

כדי ליהנות ממנות יצירתיות ונועזות, לא חייבים לנסוע עד לתל אביב. כדי ליהנות משירותי קייטרינג בחיפה והצפון ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה מדויקת להעדפות ולצרכים שלך, עומד לרשותך איש מקצוע מוביל בתחומו שצבר ניסיון רב שנים בתחום הקולינריה. בין אם נדרש לך פתרון קייטרינג לבית, לבית כנסת או אפילו לשטחים פתוחים, יש לנו את כל האמצעים כדי להתאים עבורך את המענה האידילי לדרישות שלך. מכלי הגשה ועד לשירותי מלצרות הזמינים לך דרכנו לכל אירוע, כל שיישאר לך לדאוג לגביו הוא איך לקבל עוד מכל הטוב הזה. השירות ברמה הבלתי מתפשרת, הטעם הייחודי ואיכות וטריות חומרי הגלם הם אלו שעושים את כל ההבדל ומבטיחים לך חוויה בלתי נשכחת.

מנות שף לכל אירוע

בין אם נדרשים לך חטיפים ומתאבנים לכנס או סמינר, ארוחה מלאה לאירועים רבי משתתפים או אם סתם בא לך להזמין אוכל מוכן לשבת באיכות של מסעדת שף, אין גבול לאפשרויות הזמינות לך אצל שף איתן קיזלר. רוצה ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, נשמח ללמוד את כל הצרכים והדרישות שלך ולהתאים עבורך את פתרון הקייטרינג המושלם. לפרטים נוספים על מגוון האפשרויות הזמינות עבורך, כל שעליך לעשות הוא לפנות אלינו במספר 052-4430202 ונשיב לכל שאלה שעשויה לעלות לך.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן