צילום יחצ

בשלב הראשון משלוחי טיב טעם יגיעו לאזור תל אביב, גבעתיים, רמת גן, פתח תקוה, מודיעין והסביבה ובקרוב גם בחיפה והקריות.

יוסי שליו, טיב טעם: "שת"פ זה יהווה מנוע צמיחה נוסף לרשת טיב טעם וירחיב את מעגל הלקוחות שייהנו מהמגוון הייחודי של טיב טעם באמצעות אפליקציית Wolt."

ישראל אברהמי, Wolt: ״החיבור עם טיב טעם ששמה דגש על איכות המצרכים ועל רמה גבוהה של שירות, הוא צעד נוסף בהתפתחות אפליקציית Wolt כפלטפורמה למשלוחים מיידיים בכל תחומי הקמעונאות״

רשת טיב טעם מצטרפת לפלטפורמת המשלוחים Wolt, ותציע לראשונה שירות משלוחים איכותי ומוקפד עד הבית, בשילוב חווייה קולינרית, ייחודית ואיכותית של טיב טעם. טיב טעם תיתן מענה יומי, עד השעות המאוחרות וגם בשבת ובחג, כאשר ההתחייבות למשלוח היא תוך כחצי שעה! ניתן למצוא את חנות טיב טעם באפליקציית Wolt בקטגוריית החנויות/מכולת.

בשלב ראשון משלוחי Wolt יגיעו לאזור תל אביב, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, מודיעין והסביבה, ובקרוב גם בחיפה והקריות ואזורים נוספים. גם בפלטפורמה זו ניצמד לסטנדרט המשלוחים, השירות, המגוון ואיכות מוצרים מהגבוהים ביותר בשוק כמקובל בטיב טעם.

לדברי יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק בטיב טעם: "אפליקציית Wolt כאמור, היא בנוסף לאתר המכירות של "טיב טען בקליק" מה, שיהווה מנוע צמיחה נוסף לרשת וירחיב את מעגל לקוחות טיב טעם. אפליקציית Wolt תיתן מענה לקהל היעד שרוצה סופר מעכשיו לעכשיו בלי לצאת מהבית בפחות משעה. "

עוד ציין שליו כי: "המשלוחים יכללו מגוון מוצרים רחב מכל מחלקות הרשת, עם תמהיל מנצח של מוצרי ייחודיים מהארץ והעולם, החל ממוצרי מכולת בסיסיים, קצביה, מעדניית גבינות ונקניקים, יינות ומוצרי אלכוהול משובחים, מוצרי פירות וירקות באיכויות הגבוהות ביותר, מאפים, לחמים, עוגות, גלידות, דליקטסים ועוד ועוד."

ישראל אברהמי, מנהל הריטייל, Wolt ישראל: ״בשנה האחרונה עשינו בWolt קפיצה משמעותית בקטגוריית החנויות הן מבחינת הכיסוי הגיאוגרפי שלנו והן מבחינת ההיצע באפליקציה. קטגוריית הסופרים שהושקה לפני שנתיים כוללת היום שחקנים משמעותיים כמו שופרסל, ויקטורי, מחסני השוק, פרשמרקט, סופר יודה ורמי לוי בשכונה ומבחר עצום של חנויות ומוצרים. החיבור שלנו עם רשת טיב טעם ששמה דגש על איכות המצרכים ועל רמה גבוהה של שירות, הוא צעד נוסף בהתפתחות אפליקציית Wolt כפלטפורמה למשלוחים מיידיים בכל תחומי הקמעונאות״.

על Wolt ישראל – חברת Wolt הוקמה ב-2014 בהלסינקי, פינלנד, כפלטפורמת משלוחים טכנולוגית נוחה, מהירה ושירותית, ופועלת כיום ב-23 מדינות. Wolt החלה לפעול בישראל בסוף 2018 בתל אביב, ומאז התרחבה למאה ושבעים יישובים מצפון ועד דרום, בהם: חיפה והקריות, ירושלים, באר שבע, הרצליה, נתניה והשרון, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, חולון, ראשל״צ, יקנעם, אשדוד, אשקלון, רחובות, נס ציונה, רמלה ולוד. כ5,000 עסקים שותפים היום בפלטפורמת Wolt, כשבנוסף למסעדות, פועלים כאלף עסקי ריטייל בתחומי הסופרמרקט, מעדניות, מאפיות, פארם, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן