34

בכל אירוע שעורכים המוקד יהיה תמיד הארוחה או הקייטרינג שיוגשו וזה טבעי. אם אתם עורכים אירוע כזה בבית על אחת כמה וכמה שמנסים להבין מי בישל, מאיפה הגיע האוכל ומה אתם מעניקים לאורחים שלכם כדי שייהנו מהחוויה. בדרך כלל, אירוע כזה גם מלחיץ מארחים שרגילים להכין את הכל לבד משום שהיום הציפיות גבוהות מאוד וזה בוודאי גורם לכולם למדוד את האירוע גם לפי אותו מדד. אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום לכולם ליהנות באירוע וגם לכם כמארחים היא לוותר על השליטה במטבח, להעביר את מלאכת הבישול למישהו אחר ולהסתפק בפיקוח ובקרה כדי להיות עם האורחים כמה שיותר. לשם כך נועדה הפונקציה שנכנסה יותר ויותר לחיינו, לשכור שף פרטי לאירוע שינהל את המטבח, ההגשה והפינוי. זה מה שעושה כל אירוע כזה להרבה יותר נינוח וקליל ומוריד מכם לחצים רבים גם בערב האירוע. שף ניסן מוכתר מציע את שירותים לאנשים שיודעים ליהנות מבישוליו היצירתיים ורוצים להעניק את החוויה גם לאורחיהם באירועים.

להפתיע במתנה מקורית

אם חשבתם לקחת את מי שיש לו יום הולדת לארוחה באחת ממסעדות היוקרה שפועלות כיום ברחבי ישראל, וכבר הייתם בכולן, חשבו על אפשרות אחרת שיכולה גם להיחשב למתנה נהדרת למי שאתם אוהבים. אם תזמינו שף פרטי עד הבית ליום הולדת שלכם או של מישהו אהוב, גם תקבלו את כל תפריט הגורמה שאתם אוהבים בבית וגם תוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן שלכם כמשפחה או עם חברים. שף פרטי מגיע אליכם עם תפריט שמסוכם עליו מראש, יחד עם הפתעות מעניינות ועם המוצרים הטובים ביותר שתוכלו לקבל בארוחה כזאת. זוהי ללא ספק חוויה שהיא מתנה שלא כדאי לוותר עליה אם מציעים לכם אותה, לפחות פעם בחיים.

מה עושים עם החברים?

אם התברכתם בבית עם חצר שבה אתם יכולים לארח, אתם בוודאי שמחים להזמין חברים ומשפחה לארוחות מושקעות בחוץ. אם אתם רוצים גם לשבת וליהנות אתם ולהתעדכן בכל מה שקורה תצטרכו כנראה להתפשר לפחות חלק מהזמן, בין מתקן הבישול לבין פינת הישיבה. יש דרך טובה יותר לעשות את זה והיא כוללת הזמנת שף פרטי על האש עד הבית, שמכין את כל מה שצריך, דואג להגשה ולפינוי ומעניק לכם חוויה יוקרתית שכל אחד יכול ליהנות ממנה. שף ניסן מוכתר מרכיב תפריטים נהדרים גם על האש כדי להפתיע את מי שאוהב ארוחה כזאת, וכבר ניסה הכל.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן