קרדיט: Pixabay

ציפוי חרסינה לשיניים הוא טיפול אסתטי אשר מיועד להפוך את השיניים שלנו מהמצב הנוכחי לפה מבריק ולבן. בתהליך של ציפוי עם חרסינה מבצע רופא השיניים שיוף קל של כל אחת מהשיניים ולאחר מכן הוא מדביק עליה ציפוי אותו הוא מכין מראש כך שיתלבש על השן באופן מושלם. ישנן מספר שיטות של ציפוי בעזרת חרסינה כשהנפוצה ביותר נקראת למינייט.

טיפול ציפוי עם חרסינה לשיניים דורש שניים עד שלושה מפגשים במרפאת השיניים כאשר בטיפול הראשון לוקח רופא השיניים מידות אותן הוא שולח למעבדה. בטיפול השני הוא יבצע את ההדבקה של הציפוי ואם יש צורך הוא יבצע טיפול שלישי. כדאי לדעת כי הטיפול לא נחשב לכואב, הוא נעשה ללא הדבקה וההלבנה מחזיקה מעמד לשנים רבות.

7 יתרונות של טיפול ציפוי חרסינה לשיניים

כאשר אנחנו מסתכלים על סוגי טיפולי הלבנת שיניים אנחנו בטוח ניתקל בציפוי חרסינה. אנחנו יכולים לשאול על היתרונות השונים של טיפול אחד לעומת אחר וזאת כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורנו. כשאנחנו בוחנים את ציפוי החרסינה אנחנו יכולים למצוא את היתרונות הבאים:

היתרון האסתטי

היתרון הראשון והמרכזי של ציפוי חרסינה לשיניים הוא האסתטיקה. המטרה היא להשיג פה מלא שיניים לבנות ומבריקות והוא משיג אותו. אין זה מספיק שהשיניים לבנות אלא שהן גם נראות טבעיות לחלוטין ולכן אפשר להתגאות במראה שמרשים את הסביבה.

תיקון פגמים

בתהליך ישנה הזדמנות יוצאת דופן לתקן פגמים אסתטיים. שברים, סדקים, רווחים גדולים בשיניים, כולם יכולים לעבור תיקון אסתטי בתהליך הציפוי. למעשה כשאנחנו מסתכלים על הטיפול אנחנו רוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר ותיקון פגמים יחד עם הלבנת שיניים היא תוצאה מצוינת.

שינוי צבע טבעי

נקודה חשובה היא שהשינוי של הצבע המושג באמצעות ציפוי חרסינה לשיניים הוא שינוי טבעי. אנחנו רוצים ליהנות מחיוך מבריק אך לא רוצים שאנשים יסתכלו עלינו בצורה מוזרה. כדאי לדעת גם כי השינוי הוא לתקופה ממושכת והציפוי לא נוטה לצבור כתמים ובוודאי שלא כמו השיניים הטבעיות שלנו.

בריאות הפה

הציפוי יכול לא רק ליצור את המראה שאנחנו חולמים עליו אלא גם לשמור על חלל הפה. האופן בו שמים את הציפוי מוביל לכך שישנה גם הגנה על השיניים מפני עששת ומחלות אחרות אשר יכולות לפגוע בשיניים ובחניכיים.

הליך פשוט יחסית

רבים שומעים על טיפולי שיניים וישר זעים באי נוחות. המחשבה על כך שהטיפול יכול להיות כואב עלולה לגרום לרבים לוותר עליו. למעשה, כדאי לדעת כי טיפולי ציפוי חרסינה לשיניים הוא טיפול יעיל מאד אשר מתבצע ללא הרדמה ושהוא נחשב להליך פשוט יחסית.

תחזוקה קלה

כפי שהטיפול עצמו פשוט יחסית כך גם התחזוקה. כל שיש לעשות לאחר הטיפול הוא להקפיד על תחזוקה בריאה של השיניים. יש להקפיד על צחצוח שיניים פעמיים ביום ורצוי להמשיך להשתמש בחוט דנטלי על פי הוראות הרופא. כדאי מאד לשאול כל שאלה הנוגעת לתחזוקת השיניים בסיום הטיפול כדי לבצע אותה כראוי.

שיפור בביטחון העצמי

נקודה זו לא ייחודית רק לטיפולי ציפוי החרסינה לשיניים אלא מאפיינת את טיפולי ההלבנה באופן כללי. עם זאת היתרון של טיפול זה הוא שהוא מחזיק מעמד לאורך שנים רבות ולמעשה יכול להישאר עד 15 שנה. לכן, הביטחון העצמי הוא משהו שאפשר ליהנות ממנו כל יום תוך זמן קצר וגם תקופה ארוכה קדימה.

פרמון דנטל היא מרפאת השיניים אשר מציעה מגוון רחב של טיפולי הלבנת השיניים. אנחנו מבצעים ציפוי חרסינה וכן גם שיטות ציפוי שיניים בהצלחה רבה ומזמינים אתכם לשמוע עוד פרטים על הטיפול צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכל שאלה אשר תהיה..

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן