צילום: לידור טרשי

סניף דגל חדש של T-LAB מותג הקונספט מבית ויסוצקי, ייפתח השבוע בעופר הקניון הגדול בפ"ת, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ-500 אלף ש"ח.

הסניף החדש משתרע על שטח של כ-30 מ"ר והוא כולל בר משקאות עם מגוון רחב של מתכונים תה ייחודיים הנרקחים למשקאות חדשניים וטעימים. כל המשקאות מבוססים על תה וחומרים טבעיים וטריים ללא חומרים משמרים. התה נחלט במקום, מועבר לחביות ונמזג מברזי בירה – והופך למשקה בתוך כוסות הניתנות לשימוש חוזר.

צילום: לידור טרשי

המקום מעוצב באווירה אורבנית קלילה ונעימה ומאפשרת לקהל לצפות בתהליכי הכנת משקאות התה והקוקטיילים לצד אפשרות להזמנה בקיוסק הדיגיטלי.

נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, אמרה: "האסטרטגיה שלנו בנויה על תמהיל ייחודי לקניון הגדול בפ"ת המשלב חנויות חווייתיות וחדשניות דוגמאת המותג T-LAB מבית ויסוצקי, חנות המשלבת את חוויית תרבות התה עם בר משקאות מעולמות הקולינריה והבילוי, דרך הבאת הטרנדים העולמיים בתחום".

שלום זידלר, יו"ר ובעלים של קבוצת ויסוצקי, אמר היום: "ויסוצקי מביאה את המהפכה הבאה בעולם התה. לפני כ-25 שנים, כשפתחנו לראשונה את בית התה, מטרתנו הייתה לחשוף את הציבור הישראלי למגוון הרחב שיש לתה להציע: הטעמים, הצבעים, הערכים הבריאותיים וסוגי התה השונים. היום, אנו ממציאים את עצמנו מחדש על מנת לספק חוויה המערבת את כל החושים. לא עוד תרבות התה האנגלית שהכרנו, אלא שילוב טרנדים מהמזרח הרחוק דרך האורבניות הניו יורקרית כחלק אינטגרלי מחוויית השתייה הכוללת.

עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם: H&M, ZARA ,Footlocker, I Digital, TOUS ,DIESEL ,I OPTIC ,Steve Madden ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות חנייה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן