צילום: לינוי ודרור

תיירות מועצה אזורית הערבה התיכונה, מציעה הפוגה נעימה בגן הירק העונתי של בני הזוג רונית ומוטי אלעזרי, אשר חזר לפעילות מלאה, לאחר חודשיים וחצי במהלכם קיימו פעילויות ללא עלות למען תושבי וילדי העוטף. בני הזוג אלעזרי אירחו את חלקם גם בביתם הפרטי.

רונית ומוטי, בוגרי הפקולטה לחקלאות ברחובות, הקימו את גן הירק המשתרע על שטח של דונם חקלאי במושב צופר, ומגדלים בו מעל ל- 150 סוגי עצי פרי, ירקות וצמחי תבלין, בשיטות אורגניות, מתוך חשיבה ורצון לחנך את הדור הצעיר לצריכת מזון בריא ולחיבור בין אדם לאדמה.

בגן הירק ניתן להירגע במרחב החקלאי וליהנות מארוחה בריאה, בוקר או בראנץ', עם התוצרת הטרייה האורגנית, היישר מהגינה, בשילוב סיור חווייתי בגינה, כולל הסבר על הגידולים החקלאיים, בשילוב ארוחת בוקר חווייתית, כאשר כל הירקות נקטפים מהערוגות הישר לצלחת. המבקרים מוזמנים לסייר בגינה, לטעום ולהוסיף לארוחת הבוקר ירק נוסף שאוהבים.

ארוחת הבוקר הבריאה והטרייה, מוגשת על שולחנות עץ בלב הגינה בין הערוגות, וכוללת: לחמים טריים, סלטים עשירים בצמחי תבלין ריחניים מהגינה, חביתת ירק עשירה, גבינות, אנטיפסטי ממגוון ירקות, תה מעשבי תבלין, קפה, תמרים, עוגיות ועוד.

עלות סיור וארוחה- מבוגר- 90 שקלים, ילד (3-12)- 60 שקלים, ילד מתחת לגיל 3- 30 שקלים.
למפונים תינתן הנחה של 10%.
ימי פעילות – בתיאום מראש – ראשון-שבת.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן