קרדיט צילום: דן קולמן

במסגרת ההסכם שנחתם KITAKATA הישראלית, תייצג באופן רשמי את חטיבת האורז של תאגיד הענק היפני ותהיה אחראית על החדרתם של מוצרי פרימיום לשווקים אלו. השקה ראשונה ומסקרנת צפויה כבר בתחילת ינואר 2024, עם בשורה משמעותית לעולם הקולינריה המקומי

חברת יבוא המזון KITAKATA, חתמה על חוזה עם תאגיד המזון הענק ZEN-HON) JA) לשיווק ולהפצת מוצרי חטיבת האורז שלה בישראל.
במסגרת ההסכם KITAKATA הישראלית, תייצג באופן רשמי את חטיבת האורז של תאגיד הענק היפני ותהיה אחראית על החדרתם של מוצרי פרימיום לשווקים אלו. השקה ראשונה ומסקרנת לשוק המוסדי והפרטי, צפויה כבר בתחילת ינואר 2024 עם בשורה משמעותית לעולם הקולינריה המקומי.
תאגיד הענק ZEN-HON) JA) מיפן, מוערך מאוד ומהווה שם נרדף למוצרי איכות. הוא מאגד את קבוצת (Japan Agricultural Cooperatives JA) ארגון המורכב מקואופרטיבים של חקלאים, שמטרתם להגן ולשפר את תנאי הניהול החקלאי ואת פרנסתם של חקלאים מקומיים ברוח הסיוע ההדדי. הפדרציה הלאומית של אגודות שיתופיות חקלאיות ברחבי יפן (ZEN-NOH) אחראית על עסקי השיווק והאספקה של קבוצת JA, היא מחברת בין יצרנים וצרכנים, במטרה להחיות את מרכזי הייצור ולשמור על החברה והסביבה.
נאור לוי, מנכ"ל ובעלים של חברת יבוא המזון KITAKATA, מציין "אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה העסקי עם תאגיד כה משמעותי השולט בשוק היפני וכזה המהווה שחקן גלובלי דומיננטי הודות לתמהיל מוצרי איכות, מהטובים ביותר בשוק העולמי. החדרת מוצרי האורז הייחודיים צפויה להקפיץ את עולם הקולינריה בישראל מספר צעדים קדימה ולהכניס עניין וטעמים מגוונים, במיוחד במטבח היפני והאסיאתי. הציבור הישראלי פתוח לחידושים ומוכן להשקיע בחומרי גלם איכותיים בבישוליו, כך שאנו מאמינים שאלה ישתלבו היטב בכל מטבח ויעניקו את מנעד הטעמים האותנטיים של יפן. עד כה היקפי היבוא של אורז יפני היו מינוריים ובחנויות מתמחות בלבד, כך שהאסטרטגיה שלנו היא לחדור בצורה עמוקה ובולטת יותר לנקודות המכירה בפריסה ארצית ולהנגשה לכלל הציבור".
עוד הוסיף לוי, "כחברה בעלת פעילות יבוא גלובלית גם למדינות אירופה, אנחנו בוחנים את האפשרות לייצג את התאגיד גם בשבדיה, בה התרבות והמטבח היפני פופולאריים במיוחד בקרב קהלים רבים. השוק המוסדי מפותח ורווי במסעדות, מאוכל רחוב ועד למסעדות יפניות עם כוכבי מישלן, כך שאנו צופים למהלך זה הצלחה רבה שתאפשר לנו בהמשך לחדור לשווקים נוספים במרכז ובמערב אירופה".
השקה ראשונה מתמהיל המוצרים המיובאים תתרכז באורז איכותי מהשורה הראשונה בשוק העולמי. ייחודיותו של המוצר, מעבר לטעמו המשובח, נעוצה בעובדה שהוא אינו מצריך התעסקות מקדימה טרם בישולו, כך שמדובר בחיסכון כפול- גם בזמן הבישול וגם בשימוש במים.
אודות KITAKATA
חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית ליבוא מוצרי מזון מיפן, בדגש על מוצרי איכות מסורתיים. נאור לוי, בעלים ומנכ"ל החברה, בעל רקורד עשיר וקשרים ענפים ומפותחים מזה שנים עם חברות ביפן ועם התרבות היפנית מייבא מוצרים מיפן לישראל וגם לאירופה, בדגש על מדינות כמו גרמניה, צרפת ושבדיה.
לוי, מוכר גם כמייסד תרבות הסאקה בישראל ויש לו מיזמים רבים ושותפויות שונות להחדרת תרבות הקולינריה היפנית על כל צורותיה וגווניה לישראל ולשווקים נוספים באירופה.
לאחרונה, חברת KITAKATA נבחרה לייצג באופן רשמי בישראל את חטיבת האורז של תאגיד המזון הענק ZEN-HON ) JA) מיפן.
החזון של לוי, הוא הנגשת מוצרים של מפעלים קטנים וגדולים כאחד, המייצרים מוצרי איכות בידי אמן ומשמרים באדיקות מסורות ייצור יפניות העוברות מדור לדור לרחבי העולם.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן