צילום אגמדיה

במסעדה שנפתחה לפני כשלוש שנים בכניסה לזרזיר לא תמצאו חומוס, סלטים ושיפודים. בשונה מכל המסעדות בישוב הבדואי זרזיר תמצאו פנינה קולינרית שמביאה בשורה לתושבי עמק יזרעאל בעיקר לאוהבי ההמבורגר, הדיינר האמריקאי STARLING בנצחו של השף אכרם הייב, מבוסס על מנות הפסט פוד האהובות, המבורגרים, טרוטות, ג'בטות הן רק חלק מהתפריט של המקום . החל מיום שישי הקרוב ועד לסוף השבוע יחגגו במקום יום הולדת 3 עם הרבה הפתעות ועם מנת ספיישל מיוחדת של 3 המבורגרים שונים במשקל של 100 גרם כל אחד (מרגז, צ'דר ובצל פטריות) ב-66 ₪, המנה מגיעה עם ציפס בצד.
את הדיינר פתח אכרם הייב ותוך זמן קצר הפך למוקד עלייה לרגל בעיקר לאוהבי ההמבורגרים, גם בזמן תקופת הקורנה ממשיך אכרם לעשות חייל ולאחרונה גם פתח מערך משלוחים רחב לתושבי עמק יזרעאל. כיום, הלקוחות שיגיעו או יזמינו מ STARLING ימצאו תפריט מצומצם, פשוט ובמחירים נוחים לכל כיס "חשוב לי שכל תושבי האזור יכלו להגיע וליהנות ממגוון מנות הכוללות כמובן את סטרלינג בורגר אבל רק, טורטיות בשר, מגוון ג'בטות, וסלטים במחירים המתאימים לכל המשפחה ולכאלה שעוברים בדרך ורוצים "לחטוף" משהו טעים"

צילום – שאדי מקלאדה

המפנה בסיפור של השף הייב החל לפני 5 שנים החליט אכרם לעזוב את אוקטגון שהיה לו לבית חם והלך לנהל את המטבח של מסעדת STARLING בכניסה לזרזיר, שהייתה בבעלות של דוד שלו, "הרגשתי שאני צריך לנצל את הידע שרכשתי במהלך השנים האחרונות". אך השינוי הגדול התבצע לאחרונה, אז לקח על עצמו את הבעלות על המקום, והפך אותו לדיינר אמריקאי אמתי, בו מוגש מידי יום מנות בהכנה מהירה, מנות טריות ומתאימות לכל חך.
"אני אוהב לבשל מגיל קטן, העבודה באוקטגון משכה אותי יותר ויותר לעבודה במטבח, עבודה עם שפים רבים שכל אחד מלמד אותי משהו אחר היה בית ספר לבישול. בגלל המטבח וויתרתי על להיות מורה במשרה מלאה והכל לטובת השהייה במטבח. אני יותר נהנה במטבח, שם הלב שלי נמצא, אני מרגיש סיפוק רב מהעשייה הקולינרית"
אם שואלים את אכרם למה בחר דווקא בשם הזה למסעדה הוא מספר שהרעיון מאחורי השם הוא בעצם המיקום שלה, בבית זרזיר היה מאז ומתמיד ריכוז גבוה של ציפור הזרזיר ולכן קרוא ככה לישוב והשם של ציפור הזרזיר באנגלית הוא STARLING.
לסיכום מספר אכרם שהמסעדה של היא שונה משאר המקומות באזור שלידו, אצלו לא תמצאו חומוס, טחינה, פיתות וכו', ב-STARLING התפריט הוא מכוון למשהו אחר, סגנון אחר של אוכל שלא היה בזרזיר וגם באזור עד היום. מאוד חשוב לי שאנשים ידעו שיש בזרזיר גם אוכל אחר, חדשני ולא יקר ועכשיו מגיע גם עד אליכם הביתה או בטייק אווי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן