צילום ורד לוי

זוכה משחקי השף אביתר מלכה והפיינליסט השף יונתן שרביט, הגיעו צפונה לסוף שבוע קולינארי במלון רמדה אוליביה נצרת. השניים שרק השיקו לאחרונה מתחם אוכל בשם "באלי בורגר" ופיצה "מטרו פיצה" בקרית המדע ברחובות, הרגישו בנוח מאוד להגיע לצפון ולבשל יחד עם שף המלון רמי אבוליל בשילוב של תוצרת גלילית משובחת. האורחים שהגיעו לבילוי במסגרת הסופ"ש המיוחד, זכו לפגוש את שני השפים המוכשרים והחביבים יש לציין, גם כשהיו כבר בסוף הסרוויס מותשים, אך הקפידו לשמור על החיוך והחברותיות.

צילום ורד לוי

למנות פתיחה הוגשו קוראסונים פריכים מחמאה צרפתית אחד עם זעתר ואחד רגיל, שלצידם לבנה עם עריסה וזיתי טאסוס, סלט עולש גלילי ובצלים חרוכים, עדשים שחורות וטחינת הר ברכה, אחת המנות המעולות בארוחה, שהשאירה טעם של עוד. השימוש בחומרים המקומיים והפשטות הולידה מנה מנצחת לכל הדעות. מנה נוספת היתה סלקים, לפתות צעירות וצנוניות מזוגגות בחמאת ליים וגבינת פרמז'נו רגיאנו, כאשר הסלקים והלפות קיבלו צריבה קלה שהשאירה בהם טעם מעושן נפלא.

לאחר מכן הוגשו כיסוני שישברק ברוטב יוגורט וזעפרן, מנת שווארמה דגי ים מעושנים עטופים בסמנה, על מצע יוגורט, וסלט עשבי בר וכן סיגר מופלא העשוי מפיתה דרוזית ממולא בבשר טלה על מצע חצילים מפוחמים, עם נגיעת דבש, פרחי בר ופלפל שחור.

למה העיקרית הוגשה למרכז השולחן צלחת עם צלעות טלה על מצע פירה עדשים שהתבשלו בבישול ארוך, עם סלסלות עלי גפן, ומח עצמות, שהווה אטרקציה לסועדים.

לקינוח הארוחה הוגשה גלידת שקדים טעימה להפליא, עם מתיקות מעודנת על קרוסטטת ריבת הדרים, והקטאיף של רמי שהיה מדוייק בטעמים.

אין ספק שהשילוב של השפים המופלאים, עם שף מקומי מוכשר, ותוצרים מקומיים, הפך את הארוחה למצויינת, כך יעידו הסועדים מכל המגזרים שהגיעו למקום. ביום למחרת העבירו השניין סדנת הכנת כנאפה וגלידת פיסטוק שהשאירה את האורחים מרותקים.

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן