צילום: יחצ גרג

אייל אשל, אביה של רוני:"אנחנו מתרגשים מהמעמד. זו המנה שרוני הכי אהבה להכין ואנחנו שמחים שההנצחה שלה תהיה חלק מבילוי"

בהמשך לפוסט שפורסם בפייסבוק בעמוד ההנצחה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל, אשר נפלה בקרבות ה7/10 במוצב בנחל עוז שבעוטף, שיתפו הוריה אייל ושרון אשל את אהבתה לבישול וקולנריה. במסגרת הפוסט, המשפחה העלתה תמונות ומתכונים של המנה הכי אהובה על רוני שנהגה להכין בבית: חלת בריוש עם ביצת עיין ותוספות.

בכירי רשת קפה גרג שנתקלו בפוסט בחרו מייד להרים את הכפפה ולהוסיף את הכריך לתפריט החדש לקיץ 2024 עם מנת ספיישל שתוגש בתפריט, תחת השם: הכריך של רוני.

התצפתית רוני אשל ז"ל אשר שירתה במוצב נחל עוז, איבדה את הקשר עם המשפחה למעלה מחודש, מה שגרם לבני משפחתה להאמין כי נחטפה לעזה. לאחר כחודש של חוסר וודאות למצבה, זוהתה גופתה של רוני, ששירתה בגדוד התצפיתניות ה414 .

יריב גניש, מנהל רשת קפה גרג, הזמין אמש (יום א) את הוריה של רוני לסניף גרג כפר סבא להיות הראשונים לטעום את הכריך של רוני שיכנס כבר השבוע לתפריט החדש. המפגש בין הנהלת גרג למשפחה כלל הצגת המנה שרוני כל כך אהבה להכין מידי שבת בבוקר: כריך המורכב מ-2 פרוסות חלת בריוש חמאתי מטוגן בשמן זית בנדיבות, מרוח בשכבה של גבינת שמנת, פרוסות דקות של עגבנייה, פרוסות של אבוקדו וביצת עין מטוגנת בחמאה.

הנהלת גרג הודיעה למשפחה כי הכריך יוגש כמנת ספיישל החל מה 17.3 עד 30.5 בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית. לצד המנה 'הכריך של רוני', יופיע בתפריט סיפור נפילתה.

יריב גניש, מנהל רשת גרג מסר: " נתקלנו בפוסט המספר על רוני אשל ז"ל. על אהבתה ותשוקתה לאוכל, והרגשתי שזו מחויבותינו למצוא דרכים יצירתיות כדי להמשיך את דרכם של אלו שאינם עוד."

אביה של רוני, אייל אשל:" אנחנו כל כך מתרגשים מהמחווה היוצאת דופן של קפה גרג. רוני שלנו אהבה מאוד לבשל ולאפות, ועברנו מנה על שמה שתוגש ברשת מכובדת כמו גרג, המונה מעלה מ 100 סניפים ברחבי הארץ, מהווה עוד דרך יצרתית להנצחתה. אנחנו שמחים כי ההנצחה שלה תהיה חלק מבילוי של אנשים אחרים".

מחיר המנה הכריך של רוני ברשת קפה גרג: 57 שח לצד תוספת סלט אישי

צילום: יחצ גרג

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן