להקת Hype Crew בקמפיין ראשון של POOF. צילום: ניר פקין.

מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין בהובלתם של להקת Hype Crew. זהו הקמפיין הראשון של הלהקה, שיעלה השבוע הקרוב בהיקף של מאות אלפי שקלים, לרגל מבצע קיץ 2023 של מותג החטיפים POOF.

במסגרת קמפיין הקיץ, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין טווינס", יוצא המותג פוף במבצע – כל מי שיקנה 6 חטיפים ממגוון POOF יוכל לזכות מדי שעה באזניות AIRPODS – במתנה. הקמפיין יעלה בטיק טוק וביוטיוב ובנכסים הדיגיטליים של המותג פוף. לרגל הקמפיין החדש הופק קליפ מוסיקלי מושקע בהובלתה של הלהקה.

צילום: ניר פקין.

להקת Hype Crew הינה להקת פופ המורכבת מ-4 חבר'ה צעירים מוכשרים: חן, עדי, נאור ותאיר, שהכירו בסטודיו לריקוד, והתחילו לפרסם ביחד סרטונים שהפכו להיות וויראליים בטיק טוק. במהלך השנה האחרונה הלהקה כבשה את הרשת והיום הם עם כ-250 אלף עוקבים בטיק טוק ומיליוני צפיות ביוטיוב ללהיטים שלהם והופעות ברחבי הארץ. בשנת 2022 הלהקה זכתה במקום 9 בקטגוריית האומנים המובילים בטיק טוק ישראל. הסינגל האחרון של הלהקה, "גוד וייבס", זכה ל-18 אלף שימושים בטיק טוק ומעל ל-1.5 מיליון צפיות ביוטיוב.

קרין שהין, מנהלת יחידה עסקית בשסטוביץ, מוסרת: "פוף הוא מותג צעיר שצומח בקצבים גבוהים בקטגוריית החטיפים לילדים, ונהנה מחיבור מיוחד לקהל היעד שלו במדיות הרלבנטיות ובמיוחד בטיקטוק. Hype Crew היוו את הליהוק האידיאלי לקמפיין הקיץ שלנו, וחיבור מושלם בין אזניות האיירפודס שקהל היעד שלנו יוכל לקבל במתנה, לבין עולם המוסיקה והטיק טוק".

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן