צילום אסף לוי

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק לראשונה בישראל סדרת  מוצרים כשרה לפסח הכוללת: ספגטי, פוזילי ופנה.   

סדרת ברילה לפסח, תשווק במהדורה מוגבלת, היא  עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). סדרת המוצרים  מצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, בדומה לכל המוצרים מבית ברילה, המצטיינים באיכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית. 

הסדרה כוללת: ספגטי כשר לפסח:  לא עבה ולא דק מידי,  מושלם לכל מנה,  לחובבי האוכל האילטקי  יכול להיות ההברקה לארוחת חג,   במיוחד במנות מודרניות עם רטבים מפתיעים.

פוזילי כשר לפסח: צורת הבורג,  מאפשרת לכל רוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף מכל הכיוונים. מומלץ להעשיר את שולחן החג עם פוזילי בתוך סלט.

פנה כשר לפסח:  מושלם לרטבים עשירים של ירקות ובשר. הרוטב נכנס לתוך החלל וגם נתפס על שטח הפנים המחוספס.

טיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת אל דנטה מושלמת,  ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים  את הבישול בתוך הרוטב.

מחיר מוערך לצרכן: 12.90 שח לאריזה

כשרות:  בד"ץ מנשסתר לאוכלי קיטניות

תכולה: 400 גרם

 לפי נתוני 2020, קטגוריית הפסטה בישראל מגלגלת 285 מיליון ₪ בשנה, 26 אלף טון , כאשר    הקטגוריה מציגה גידול שיא של 16%+ מאז שנת 2016 (כספי). בישראל למעלה מ- 90% ממשקי הבית צורכים פסטה באופן קבוע.  בשבועיים שלפני פסח וכולל חול המועד, מכר קטגוריית הפסטה עמד על 9.47 מיליון ₪ , גידול של כ 30% מול התקופה המקבילה ב2019.

 את כל מוצרי "ברילה" ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן