צילום: גיל אבירם

הרשת מציעה מגוון מנות חדשות לכל המשפחה בהן מנות פתיחה מפתיעות, סלטים עשירים, כריכים מסקרנים, המבורגרים מובחרים וקוקטיילים מרעננים

צוות הקולינריה של BBB, יצר תפריט עשיר ומגוון הכולל מנות מובחרות הנשענות על חומרי גלם איכותיים המותאמים לחיך הישראלי והתייחסות לטרנדיים הקולינריים העולמיים. התפריט החדש שם דגש על חידושים בכל הקטגוריות, בהן מנות פתיחה, סלטים עשירים, כריכים, תפריט קוקטיילים חדש וכמובן- המבורגרים.
בגזרת המנות הראשונות והסלטים מתחדש התפריט ב- 'מיקס פטריות'- שימג'י, פורטובלו ו-'מלך היער', שום וחוץ בלמסי לבן, על ארוגולה ופרמז'ן מגורדת במחיר 49 ₪; סלט ניו יורק בריסקט – בריסקט מעושן צלוי על הפלנצ'ה עם מיקס חסות, עגבניות שרי צבעוניות, צנונית, בצל סגול וירוק בויניגרט חרדל ודבש במחיר 67 ₪ (ניתן להזמין את המנה בגרסה ללא גלוטן); סלט קיסר- האהוב במיוחד על הקהל הישראלי: חסה רומית בויניגרט קיסר, עם בצל סגול, קרוטונים ופרמז'ן במחיר 49 ₪, אליו ניתן להוסיף נתחי עוף צרוב בתוספת של 16 ₪ (גם את מנה זו ניתן להגיש בגרסה נטולת גלוטן); וסלט ירקות גלילי- ירקות טריים, שעועית ירוקה, זיתי קלמטה, עשבי תיבול טריים וקרוטונים מתובלים בויניגרט שמן זית ולימון בתוספת נתחי עוף צרובים במרינדה או גבינת פטה וג'אלה קלוי, במחיר 61 ש"ח.
הרשת מוסיפה לתפריט הקבע שלה גם כריכים חדשים וחמים: כריך קורנדביף- פרנה קלויה עם הרוטב הסודי של BBB, איולי חרדל, ארוגולה, בצל סגול וקורנדביף צרובים על הפלאנצ'ה במחיר 79 ₪ וכריך חזה עוף בראפ תבלינים, ב-72 ₪.
אל קולקציית ההמבורגרים המיוחדים של הרשת, מצטרפים שני המבורגרים חדשים: שימג'י בורגר- המבורגר בקר עם פטריות שימג'י בפטרוזיליה, שום ופרמז'ן המוגש עם איולי חרדל, אייסברג, מלפפון כבוש ובצל סגול; וההמבורגר "המושחת" – שתי קציצות עם צ'דר, גאודה, קורנדביף מעושן עם ביצת עין מעל, עם הרוטב הסודי של BBB, חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון כבוש ובצל סגול (את ההמבורגר ניתן להזמין בגרסה ללא גלוטן). ההמבורגרים מוגשים לצד צ'יפס ספיישל, ומחירם 88 ₪.

כמו כן, מרעננת הרשת את תפריט האלכוהול, ומציעה 4 קוקטיילים חדשים ומרעננים, במחיק של 42 ₪, בהם: TRIP- משקה חמצמץ, מתקתק ומסקרן, עם אפרול, קפטן מורגן ספייסד רום, פלרנום, לימון ואננס;
FLY HIGH- קוקטייל מתוחכם במיוחד, עם גורדונס לונדון דריי ג'ין, אפרול, אדלפלאוור, לימון ומלפפון;
B MY JASMINR- קוקטייל מתקתק עם נגיעה מפתיעה, הגרסה של BBB לקוקטייל הקלאסי המוכר, עם גורדונס לונדון דריי ג'ין, קמפרי, נגיעות של טעמי לימון ופסיפלורה; ו- PICK THE PINK – קוקטייל קליל ואופטימי המכיל גורדונס פינק ג'ין, פייבר טרי טוניק ופירות יער.

התפריט החדש יושק החל מהיום ה 19.3.2024 בכל מסעדות BBB ברחבי הארץ.

צילום: גיל אבירם
צילום: גיל אבירם
צילום: גיל אבירם

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן