צילום: גיל אבירם

מותג כלי הבישול והאפייה סולתם מרחיב את סדרת סירי טוויסט האהובה ומוסיף לה סיר מרק חורפי ומעוצב בנפח 5 ליטרים שניתן גם להכניס לתנור לחום של עד 130 מעלות וגם להגיש ישירות למרכז השולחן.

מרגע השקתה הפכה סדרת סירי טוויסט לרבת מכר בשל עיצובה החדשני ויוצא הדופן ואיכותה הבלתי מתפשרת. לכבוד החורף מתחדשת הסדרה בסיר מרק חדש! ככל פרטי הסדרה, הסיר בעל מראה מודרני ומיוצר מאלומיניום בצבע שחור פחם מונוכרמטי טרנדי. העיצוב המעוגל האייקוני מתחיל בגוף הסיר, ממשיך לידיות הארגונומיות העשויות בקליט עם גימור Soft-Touch נעים ומבודד חום ומסתיים במכסה, מה שמקנה לו שטח פנים רב יותר ומאפשר אגירת חום מירבית.

פנים הסיר כולל ציפוי non stick איכותי ומתקדם C3+ רב שכבתי מבית גרבלון גרמניה, אשר אינו מכיל PFOA קדמיום, או עופרת ומונע הידבקות של המאכלים לדפנות בעת הבישול. בנוסף, מאפשר חלוקם חום שווה ויעילה המקצרת את זמן הבישול וחוסכת באנרגיה.

הסיר מתאים להכנסה לתנור לחום של עד 130 מעלות ומצויד בתחתית טרמית מתקדמת המתאימה לשימוש על כל סוגי הכיריים. קל לניקוי בשטיפה ידנית. מידות הסיר: קוטר- 20 ס"מ, גובה- 16.8 ס"מ. המחיר: 349 שקלים במקום 699 שקלים.

להשיג בסניפי רשת סולתם ובאתר

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן