קרדיט: אסף קרלה

בר קוקטיילים חדש שמביא איתו קצת מלונדון, קצת מהאמזונס וקצת מתל אביב. קוקולו החדשה והמעוצבת מציעה לקהל תפריט קוקטיילים יצירתי ומדויק, סגנון הגשה מרהיב ותפריט אוכל מרגש באווירה צעירה

קרדיט: אסף קרלה

ב'קולולו' תפריט קוקטיילים הנרקחים במטבח מקצועי בו את הכל מכינים מאפס ומחומרי גלם מעולים בהובלת המיקסולוג טל גנץ, לצד תפריט אוכל של השף צבי אבישר אשר מציע מנות ביסטרו עדכניות ומגוונות.

המקום עוצב על ידי המעצב פנים ניר רן. העיצוב של הבר מהפנט וייחודי ומשלב סימפוניה של צבעים ויצירתיות, נברשות מפוארות ועוד. לצד העיצוב, הקוקטיילים והאוכל מציע הבר אווירה הכוללת מוזיקה בסגנון אפרו ביט, דיפ האוס, רגאי לאונג' ועוד.

שעות שמחות בקולולו! 30% הנחה על כל התפריט בימים א׳-ה׳ בין השעות 19:00-17:00

הלב של קולולו הוא תפריט הכולל מגוון רחב של קוקטיילים המוגשים מכוסות קלאסיות ועד כוסות ייחודיות כדוגמת כריש, גולגולת ועוד המון צורות הגשה מפתיעות.

קוקטיילים לדוגמא:
SASSY RED – קוקטייל מסקרן מבוסס וודקה קטל 1, איזון חמוץ מתוק בעזרת לימון ורימון טרי (שנסחט במיוחד עבורנו) וטעמי ליצ'י ותות.
K SMASH – קוקטייל עם טוויסט לבזיל סמאש הקלאסי, מחוזק בליקר עשבים, מלפפון, פלפל אנגלי ורוזמרין חרוך עם ליים טרי.
TIKI VIBE – קוקטייל עם טעמי פירות מתפוצצים. מוגש בכל פעם בכוס TIKI ייחודית ושונה, מבוסס קפטן מורגן ספייס, מחית בננה, סירופ פירות יער, מיץ תפוזים ומיץ אננס.
SUNSHINE SOUR – טוויסט מאד מוצלח ולא שגרתי לוויסקי סאוור, עטפנו את הוויסקי בליקר דובדבני מרסקינו, סירופ שקדים ומיץ תפוזים טרי.
POWER SLAM – קוקטייל ה"כריש" המעשן שלנו, מבוסס קוניאק הנסי VS ליקר תפוז דם, ליים טרי וסירופ פרחי סמבוק.

על הקולינריה בקוקולו מנצח השף צבי אבישר. מדובר בתפריט מלווה לקוקטיילים שכולל מנות ביסטרו רבות ועדכניות כמו למשל:
פופ קורן – מנת פתיחה על בסיס גרעיני תירס טריים אותם אנחנו מגלחים מהקלחים, עוטפים בטמפורה ומגישים לצד ספייסי מאיו.
טירידיטו וואחקה – קרפצ׳יו של דג ים המתובל עם ויניגרט המבוסס על ״פיקו דה גאיו״ מקסיקני ונתנו לו טוויסט מקומי בתוספת זעתר טרי ויבש.
ניוקי תפוחי אדמה עם בר בלאן שקיבל טוויסט עם תוספת ארומטית של לימון פרסי, תבשיל של עלים ירוקים, גבינת פרמז׳ן ולאבנה
פרעצל – תבשיל ארוך של בשר אסאדו המתובל עם תבלינים חמים ומעושנים הנותנים לו מתיקות עדינה וארומה של ברביקיו. את הבשר אנחנו מגישים בלחמניית פרעצל.

גירוס דג ים – 200 גרם פילה לברק אותו אנחנו מפרקים לפלייקים בשרניים ומוסיפים לו עשבי תיבול טריים כמו נענע, כוסברה ורוקט ומתבלים בשמן זית ולימון. התוצאה היא סוג של סלט דג חם שיושב על לחם שטוח עם יוגורט עיזים.

לדברי טל גנץ, מיקסולוג: "בקורונה התחלתי לתת ייעוץ לענף האירוח וחברות האלכוהול באמירויות, שם פגשתי את רן דור חי והתחלנו פעילות בדובאי, יום אחד לאחר ביקור באמזוניקו וסלמון גורו, ברים במקור ממדריד שמככבים היום בכל העולם, הבנו שיש קונספט שאנו רוצים ללדת דווקא בפתח תקווה, יצרתי 22 קוקטיילי סיגניצ'ר שהתחברו לסיפור עיצובי שירגיש כמו ביקור קצר בחו"ל. בתפריט אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים החל במיץ לימון או ליים שחקלאי מקסים בשם שמוליק קוטף עבורנו, סוחט ושולח במיוחד כל לילה, זו הגישה לכלל חומרי הגלם שלנו".
היזם, רן דור חי (מקבוצת ה-DNA והוויסקי בר מוזיאון) אשר מחזיק במספר מקומות בעולם הקולינריה, בעלי קונספט ייחודי ופורצי דרך בתחום הבילוי בישראל שפועלים באופן יציב כבר שנים רבות, ביניהם: וויסקי בר מוזיאון, רשת הבירות הלונדוניות לאגר אנד אייל, אוסקר ווילד פתח תקווה, קיטשן 94, טייסטינג רום ומתחם הבילוי DNA.

קרדיט: אסף קרלה

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן