קרדיט: חנה טייב

חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד. עפ״י אתר ״האגודה למלחמה בסרטן״, כ-5,000 נשים מאובחנות מדי שנה כחולות בסרטן השד בישראל, וככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים, עולים סיכויי הריפוי לכ-90% בזכות הגילוי המוקדם ובזכות שיפור דרכי הטיפול והגברת המודעות הנרחבת בארץ, ולשם הגברת המודעות החליטו ב״ברברה קפה״ משוק מחנה יהודה ש-10% מסך כל ההכנסות בחודש הנוכחי יועברו לעמותת ״האגודה לבריאות הציבור״ שמטרתה לקדם את בריאותם הנפשית והפיזית של תושבי המדינה בכלל ומתמודדי הנפש בפרט. באמצעות התקציב שיכנס מהפעילות הנ״ל, יזכו מתמודדות הנפש המטופלות ע״י האגודה לבריאות הציבור הן לבדיקות, הגברת הסברה והגדלת היקף הפעילות בנושא החשוב.

בתפריט של ברברה קפה תמצאו בין השאר את המנות הבאות: ברבדיקט ירושלמי: שני לחמי בריוש צלויים בשמן זעתר, שמנת חמוצה, ביצה עלומה, רוטב שמנת זעתר ובולגרית מעודנת מעל. מגיע עם סלט עלים (62 ש״ח), שקשוקה טבעונית: רוטב שקשוקה צבעוני ועשיר של בצלים ועגבניות בצבעים עם סלסלת לחמי הבית, טחינה ופלפל חריף קלוי. מגיע עם שתייה חמה או קרה (55 ש״ח) וסלט שער שכם: הר קצוץ של עגבנייה, מלפפון, בצל סגול, אורגנו ופטרוזילה עם קרוטונים בייגלה זעתר, יושב על עלי חסה ערביה עם טחינה הום מייד וביצה קשה (50 ש״ח).
בנשנושים: ״סטייק כרובית חצופה״: כרובית אפויה עם גילופי פרמזן על רוטב בר בלאן חם וחצוף של קיווי וצ’ילי (45 ש״ח), ״גברת פלפלת קפצה לבקר״: פלפלים אדומים (2) ממולאים באורז אדום וירקות עם רוטב חמאת עגבניות וגאודה (55 ש״ח), בגזרת הטאבון תמצאו בין השאר את ״פיצה ברבריטה״: רוטב עגבניות ובזיליקום תוספות: תירס, זיתים שחורים/ירוקים, עגבניות, בצל מקורמל ותרד. גבינות בתשלום: בולגרית, חמאת עגבניות וגאודה. טונה אדומה בתוספת תשלום (55 ש״ח), ״אני באה גם בגרסה של עזים״: חמאת פסטו, טבעות גבינת עזים ודבש (55 ש״ח), ״אלוקים ברא את השמיים והארץ והחלה של ברברה״: חלה ממולאת גבינות המוגשת בימי שישי בלבד (45 ש״ח).

המנה הלוהטת בקינוחים היא ללא ספק ״הקינוח של המאהב״: מריטוצו המגיע בשתי גרסאות: פיסטוק – בריושים עגולים ממולאים קרם פטיסייר וחמאת פיסטוק, מצופה בשוקולד לבן וקראמבל פיסטוק והגרסה השנייה: פירות יער – בריושים עגולים ממולאים בקרם פטיסייר ופירות יער. מצופה בשוקולד לבן וקראמבל לימון (62 ש״ח).

עו״ד יסמין נחום, מנכ״לית האגודה לבריאות הציבור: ״סרטן השד הוא סוג הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים, וגילוי מוקדם שלו משנה את מהלך המחלה ותוצאותיה באופן דרמטי. מדי שנה כ-5,000 נשים בישראל חולות בסרטן השד, וכל מעשה שיוביל להגברת המודעות מבורך ומתבקש. אנו מודים ל״ברברה קפה״ על היוזמה המבורכת, ובזכותם נגדיל את הסיוע למתמודדות הנפש המקבלות בין השאר בדיקות, הסברה וסיוע בכל מה שקשור לבריאותן בכלל וסרטן השד בפרט".

יעקב ממן, מבעלי ברברה קפה: ״חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד הוא הזדמנות עברונו הן לסייע בהגברת המודעות והן לתרום לחברה, כל אחד ואחת מאיתנו איבד/ה אנשים קרובים בגלל המחלה הארורה. ראינו לנכון להתמקד בגילוי מוקדם של סרטן השד בקרב מתמודדות נפש, ולכן פנינו לעמותת ״האגודה לבריאות הציבור״ וסיכמנו על שיתוף פעולה במסגרתו, במהלך החודש הקרוב (עד ה-31 באוקטובר), 10% מכלל ההכנסות בברברה קפה, יועברו למתמודדות נפש המקבלות שירות מ״האגודה לבריאות הציבור".

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן