צילום: באומן בר ריבנאי

רשת טיב טעם חוגגת את שבוע הגאווה, ותעלה בקמפיין תחת הסלוגן: "למי שזה לא מתעכל טוב יש גם ללא גלוטן" בעלות הנאמדת בכ- 120,000 ₪.

הקמפיין יעלה היום ה- 1.6 ועד ה- 10.6 באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וישים דגש על החופש לבחור, והפעם, החופש לבחור איך לחיות ולצד מי לחיות. בקמפיין ניתן לראות, דרך זוגות חד מיניים שאוכלים בהנאה מאותה הפסטה עד שהם מגיעים לכמעט נשיקה.

אביבית לוי-נעים, מנהלת השיווק והמכירות בטיב טעם: "במדינת ישראל של 2023 יש עדיין א.נשים שמתקשים לעכל זוגות חד מיניים. יחד עם החברים שלנו מבאומן בר ריבנאי, עלינו עם קמפיין גאווה שמדגיש את האבסורדיות של הנושא ומחדד את המודעות של החופש לבחור". עוד ציינה אביבית: "טיב טעם מבססת את היותה רשת מזון המייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם וככזו, היא מבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה. חודש גאווה שמח! ותמיד תזכרו שיש לכם את החופש לבחור".

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן