צילום: חיים יוסף

במסגרת אירועי דינר אנד שואו עולם הקולינריה נפגש עם עולם הוויסקי – מבחר שפים מובילים יציגו מנות מפתיעות משולבות וויסקי עם מוסיקה מעולה ומגוון בקבוקי וויסקי מיוחדים. השפים המתארחים ייצרו מנות חדשות ויבנו תפריט אקסלוסיבי לערב חד פעמי אשר יותאם בצורה מושלמת לוויסקי ולאווירה הייחודית המאפיינת את המקום.

ביום שני 19.6.2023 יתארח השף אוראל קמחי ממסעדת פופינה שיציג תפריט הכולל מגוון מנות שיוגשו לצד ביטויים נבחרים ממשפחת מקאלן, וביניהם: THE HARMONY COLLECTION – מסדרת המהדורה השנתית המוגבלת של מקאלן – סינגל מאלט ייחודי בעל ארומות מתוקות של עץ אלון, טירמיסו ושוקולד מריר, היוצרות בחך חווית שילוב מושלמת ומענגת של וויסקי וקפה. המהדורה הנוכחית בהשראת פולי קפה הערביקה – זן הקפה הראשון שתורבת שמקורו באתיופיה.

המהדורה בסדרה חושפת אריזה ייחודית: קופסת מתנה העשויה מחומרים ממוחזרים בעיצוב המעניק חיים חדשים לקליפות פולי הקפה, שאם לא כן, היה מושלך. מדובר במהדורה מוגבלת של 2,000 בקבוקים בלבד.
הארוחה תלווה גם הופעה חיה עם ביצועים מתרגשים ומיוחדים.

בין המנות שיוגשו: סשימי טונה, קרם אגוזי מקדמיה, קולי חמוצית, קינואה פריכה לצד מקאלן A NIGHT ON EARTH ; לחמניה מאודה וצרובה ממולאת בבשר שפונדרה שעבר בישול ארוך, איולי ריבת בצל לצד פולנטה פריכה שתוגש ביחד עם מקאלן שרי קאסק 12 שנים ; פילה דג ים, טורטליני תפוחי אדמה מדורה ובצל מקורמל שיוגש ביחד עם מקאלן דאבל קאסק 15 שנים ; קינוח מפתיע שיוגש לצד מקאלן הרמוני אינטנס ערביקה

במהלך החודש הקרוב יתקיימו מסעות מיוחדים וקוקטיילים :
THE HERITAGE JOURNEY
The Macallan Double Cask 12 Y.O
The Macallan Sherry Oak Cask 12 Y.O
The Macallan Double Cask 15 Y.O
The Macallan Double Cask 18 Y.O
THE MASTERY TEAM JOURNEY
The Macallan A Night On Earth
The Macallan Classic Cut 2022
The Macallan Rare Cask
The Macallan The Harmony Collection – Intense Arabica
קוקטייל Macsal
קוקטייל עשיר אשר משלב מקאלן דאבל קאסק 12 שנה, תה מסאלה, קרמל, מלח, דבש וחלב שקדים.

ביום ראשון 11.6.2023 בשעה 18:00 נקיים מאסטר קלאס עם המותג מקאלן בהובלת יפתח פרס מחברת אקרמן:
במהלך הערב נטעם מספר ביטויים של המותג מקאלן. לדוגמא:
The Macallan A Night On Earth In Scotland
The Macallan Classic Cut
The Macallan Sherry Oak Cask 12 Y.O
The Macallan Rare Cask
The Macallan The Harmony Collection – Intense Arabica

מזקקת THE MACALLAN נוסדה בשנת 1824 מעל נהר הספיי בצפון מזרח סקוטלנד. המותג מקאלן, ידוע ברחבי העולם בזכות חדשנות פורצת דרך, יצירתיות שאין דומה לה ואומנות חסרת פשרות המושקעת בכל בקבוק של ויסקי סינגל מאלט המשקף את המומחיות הייחודית הן בעץ והן באלכוהול. קיימות חברתית וסביבתית נמצאת בליבו של המותג, וכחלק ממחויבותו להקמת מורשת אחראית, המותג השיק את המזקקה החדשה עטורת הפרסים בשנת 2018. בעיצוב המזקקה שותפים אדריכלים בעלי שם בינלאומי, היא שואבת את השראתה מהגבעות הסקוטיות העתיקות שמסביב וחולשת על שטח 485 דונם לצד אחוזת מקאלן ההיסטורית. עד ליום זה, ההשפעה הכי גדולה על המזקקה עטורת השבחים, הינו השימוש בחביות עץ אלון אשר שימשו ליישון שרי, ממנו שואב הוויסקי את הטעמים, הארומות והצבעים הטבעיים הייחודיים לו.

'וויסקי בר-מוזיאון'
ימים א-ה 12:00 עד אחרון הלקוחות
מוצ"ש משעה אחרי צאת שבת ועד אחרון הלקוחות
דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן