צילום: יחצ

חגיגה של 9 טעמים שונים למארזי הרשת, עם בורגר בקר עם כמהין; בורגר טבעוני; בורגר ירושלמי; כריך אסאדו מפורק; קולקציית קינוחים ייחודית ועוד – תפריט כשר

רשת בורגרים burgerim משיקה תפריט חדש לקיץ 2024 עם מגוון בורגרים חדשים, כריכים ומבחר קינוחים מפתיעים במיוחד.

צוות הקולנריה של 'בורגרים' המתמחה במארזים ומגשי אירוח של מיני בורגרים (כ- 80 גרם לפני צלייה), פיתחו ועמלו על מגוון רחב של מנות חדשות לתפריט קיץ 2024 עם מבחר בורגרים בטעמים חדשים, המתווספים למארזי הרשת.
הייחודיות של 'בורגרים' הינה במגוון הטעמים שהיא מציעה במארזיה בסניפים, במשלוחים ובאיסוף עצמי (2, 3, 8, ו- 16 בורגרים במארז). הרשת הגדילה את מגוון הטעמים מ- 5 ל- 9, בהם: בורגר בקר עם כמהין- נתחי בקר בתיבול כמהין; בורגר ירושלמי- מנתחי בקר בתיבול מיוחד של מעורב ירושלמי; מיני כריך אסאדו מפורק עם בצל מקורמל בבישול ארוך ומיני כריך נתחי פילה עוף- בתיבול ים תיכוני.

לטובת הטבעוניים, חברה הרשת ל-מאנה (MANNA), חברת פוד טק ישראלית, אשר פיתחה בורגר טבעוני תחת המותג BITE ME, ועבר התאמה אישית וייחודית לרשת בורגרים פרי שיתוף פעולה של מחלקות הקולינריה של שני המותגים. מדובר בפיתוח ייחודי, ללא טעמי לוואי, עשיר בחלבון וסיבים המבוסס על חלבון אפונה וסויה. המוצר הינו ללא חומרים משמרים, ממתיקים מלאכותיים ושומן צמחי מוקשה.

בנוסף מציעה הרשת כריך אסאדו מפורק עם בצל מקורמל בבישול ארוך עם איולי שום ורוטכ הבית, בתוספת בצל מוחמץ, חסה ועגבנייה (במחיר 45 ש"ח).

בגזרת הקינוחים מציעה הרשת מבחר קינוחים ייחודיים, בהם: עננים מתוקים- רביעיית ממתקי מרנג אווריריים העשויים בעבודת יד בטעמי פטל, מנגו ועוגיות ו- קרנץ' קרמל- עוגת שכבות מוס עם בוטנים, המתאימה גם כקינוח אישי וגם כזוגי. מחיר כל קינוח- 20 ₪.

התפריט החדש לקיץ 2024 יוגש ברשת בורגרים ברחבי הארץ החל מחודש יוני
ניתן להזמין את מארזי הרשת ומגשי האירוח גם במשלוחים ובאיסוף עצמי

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן