צילום: שירן כהן שי

קפה נאפו, מסעדה איטלקית חדשה מקבוצת פומו, בבעלות המסעדן הוותיק שימי שוורץ ובראשה השף שחר ברנע. זוהי המסעדה האיטלקית השלישית מהצמד, שבבעלותם גם המסעדה האיטלקית המצליחה פומו ברמת החייל והבראסרי בר איטליה בנתניה. המסעדה נפתחה בלב שכונת מגורים בקרית אונו ומציעה לתושבי אונו והסביבה חוויה קולינרית ללא פשרות ללא צורך לצאת מהעיר, ומגישה מבחר עצום של מנות ראשונות, סלטים, מנות דגים טעימות, פיצות, פסטות, עיקריות וקינוחים יוצאי דופן. המסעדה מתגאה באירוח אישי ובשירות איכותי ומוקפד, עם ניחוח בינלאומי ואווירה יוקרתית. הקונספט המרכזי מאחורי האירוח במסעדה הוא שילוב של מנות איטלקיות נפלאות עם שירות מפנק ברמה גבוהה, היוצרים חוויה קולינרית אקסקלוסיבית.

מעצב המסעדה, ירון טל, שדרג את החוויה הקולינרית בעיצוב החלל כך שיתאים לתצורות שונות. בחלל המרכזי של המסעדה ניצב בר מרשים המתאים למי שרוצה ליהנות מאלכוהול. יש פינות שקטות שמתאימות יותר לזוגות, שולחנות עץ למי שמגיע לארוחה משפחתית או חברים והמקום מעוצב בלוק מודרני איכותי עם אלמנטים רבים שהופכים אותו לחוויית אוכל ובילוי ייחודית. בנוסף, עמדת פיציולו עם טאבון אשר מפיץ ניחוחות של מאפים מעוררי תיאבון לכל עבר ומחבר את הסועדים למטבח.

השף שחר ברנע, יצר תפריט מגוון המורכב ממנות איטלקיות קלילות עם טוויסט ייחודי, מבחר דגים נאים וממנות הדגל האהובות של פומו ובר איטליה. המטבח מתבסס על חומרי גלם איכותיים, מוקפדים ומשובחים ברמה הגבוהה ביותר, הפסטות והפיצות מיוצרות בעבודת יד כאשר בצק הפיצה הינו בצק איטלקי מקורי העובר טיפול מסור וקפדני של תפיחה איטית במשך 3 ימים.

שימי שוורץ, בעלים קבוצת פומו: "אנחנו שמחים שקיבלנו את ההחלטה לפתוח את מסעדת קפה נאפו המציעה חוויה קולינארית בלתי מתפשרת לתושבי קריית אונו והסביבה ללא הצורך לעזוב את העיר. מטבח איטלקי איכותי עתיר ניסיון עם אהבה גדולה לאיטליה, לאוכל ולאלכוהול משובח, התכניות גדולות וצפויות עוד הפתעות רבות".

קפה נאפו
רחוב הדובדבן 7, קרית אונו

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן