צילום: גיל אבירם

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB חוגגת את יום ההמבורגר הבינלאומי, החל מידי שנה ב-28 במאי, ומשיקה קולקציית ספיישל של מנות המבורגרים חדשות, אשר תוגשנה במסעדות הרשת החל מה 23 למאי, למשך חודש ימים.

בסדרה החדשה ניתן להנות מ – 4 המבורגרים חדשים: קריביאן בורגר- המבורגר מנתחי בקר טריים מובחרים, אננס צרוב, בריסקט שחור מעושן, עם רוטב צ'ילי וסרירצ'ה. מוגש בלחמנייה עם רוטב אלף האיים, חסה אייסברג, פרוסות מלפפון כבוש, חלפינו מוחמץ ובצל סגול.

בושה בורגר- המבורגר מנתחי בקר טריים מובחרים, גבינת בושה, ריבת חלפיניו ופנצ'טה טלה. מוגש בלחמניה עם איולי חרדל, אורגולה, פרוסות מלפפון כבוש ובצל סגול.

סמאש בורגר- 2 קציצות בקר סמאש מנתחי בקר טריים מובחרים, עם בצל צרוב, ברביקיו, צ'דר ו-"המעושנת". מוגש בלחיייה עם איולי חרדל, פרוסות מלפפון כבוש ובצל סגול.

וסמוקי מקסיקו בורגר- המבורגר מנתחי בקר טריים מובחרים, גבינת צד'ר, ביצת עין, נתחי אסאדו פרוס עם צ'יפוטלה ובצל, חסה, בצל סגול, פרוסות מלפפון כבוש ,גווקאמולי וחלפיניו.

כל ההמבורגרים מוגשים לצד תוספת צ'יפס ספיישל.

מחיר מנת ספיישל: 86 ₪.
חברי מועדון BBB נהנים מ- 10% הנחה בישיבה במסעדה.

כמו כן, תערוך רשת BBB פעילות לקהל הרחב לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי, במסגרתה ניתן להצטלם עם המבורגר + קוקה קולה, להעלות תמונה לעמוד הפייסבוק של רשת BBB, ומידי יום התמונה המצחיקה ביותר תזכה בתווי קנייה למגוון רשתות על סך 1,000 ש"ח. פעילות הסושיאל תיערך בעמוד הפייסבוק של רשת BBB.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן