קרדיט - freepik

אירועים עסקיים בימנו נדרשים לתכנון מוקפד ולהתאמה בין אופי האירוע לשירותים המשלימים הניתנים בו, בראשם הסעדה וקייטרינג. חברות רבות היום מבקשות ליצור אירוע חברה עסקי באווירה צעירה המותאמת לעובדים, בשילוב בידור וחוויות ולאו דווקא ארוחה מסודרת סביב השולחן במועד קבוע.

מגשי אירוח הם פתרון אסתטי, מרהיב ומלהיב אשר נותן מענה ייחודי לאירוע תוסס תוך יצירת מגוון קולינרי עשיר והתאמה לכל האורחים. כיצד תוכלו לבחור גם אתם במגשי אירוח מתאימים אשר ישדרגו את האירוע העסקי שלכם? ריכזנו עבורכם את חמשת הדגשים המרכזיים בנושא:

  1. ראשית, הקונספט – תחילה יש להחליט על קונספט הארוחה, כלומר אם מדובר בהסעדה חלבית / בשרית, צמחונית, טבעונית, בסגנון אסייתי וכו'. עם ההחלטה על הקונספט ניתן יהיה לקבוע את תכולת מגשי האירוח תוך יצירת זרימה טבעית בין המנות ויצירת ארוחה מושלמת.
  2. עושר קולינרי – מפגשים עסקיים, בדגש על אירוע חברה לעובדים, מעוררים ציפייה לאוכל משובח ולרוב העובדים המשתתפים יגיעו רעבים. חשוב ליצור מגשים מגוונים המשלבים בין מאכלים שונים, מהם ניתן ממש לשבוע ולא להסתפק בנשנוש קל שיתחסל במהרה ויותיר טעם של עוד. כדאי לשלב בין מגשי ירקות למאפים ופחמימות, חלבונים (ניתן כחלק מכריכונים ומאפים) ולא לשכוח מגש מתוקים לסיום. בבחירה של מאפים ו/או פשטידות כדאי לשלב מספר טעמים וחיבורים, שיבטיחו שכל אחד מן הנוכחים ימצא מאכל לטעמו.
  3. זרימה טבעית – מגשי אירוח יכולים להיות מוגשים לשולחן במעמד ישיבה או מפגש ובמקרה כזה ניתן להגיש את כל התקרובת עם תחילת המפגש, כאשר האכילה תהיה לצד השיח או לחילופין מתוכננים להגשה בזרימה קבועה דוגמת: מגש מתאבנים ומשקה בתחילת ההתכנסות, מגשי תקרובת עיקרית מקץ פרק זמן קבוע מראש שיהווה את המנה העיקרית בארוחה: כריכונים, רולרים ממולאים ומאפים, פחזניות, פטיפורים מלוחים וכדומה, לצד מגש ירקות ומטבלים ומגש מתוקים בסיום. חשוב לשלב את המגשים ואת כניסתם באופן שלא יפריע למטרת ההתכנסות, אך יותיר זמן למשתתפים לאכילה.
  4. טריות כמובן – מגשי אירוח מתבססים לרוב על פחמימות, גבינות וירקות (ניתן לשלב חלבונים דוגמת טונה, סלמון, ביצים וכו'). חשוב להזמין מראש, ממקום בעל קרבה גאוגרפית, אשר יספק את המגשים ביום האירוע בסמיכות לשעה הרצויה, ובטריות מוחלטת. מאפים יש להגיש חמימים, בעוד שמגשי גבינות וכריכונים משולבים יהיו קרים, אך עם זאת טריים. גם מגשי הירקות חשוב שייחתכו בסמוך להגשה ויספקו מראה רענן, קושיות וטעמים טריים.
  5. וגם הנראות – בבחירה של מגשי אירוח הנראות חשובה לא פחות מן הטעם. בחרו במקום אשר מספק מגשים מעוצבים ומזמינים, מנות אישיות קטנות המותאמות לאכילה בידיים, תוך כדי שיח, ישיבה והתכנסות מקצועית, זאת על מנת ליצור זיכרון וחוויה חיוביים שלבו מטבלים, טעמים ייחודיים, עשבי תיבול ונגיעות ייחודיות שיהפכו את המטעמים לערבים לחך אך גם שונים מן הכריכים אשר נמכרים בקפיטריה המקומית.

>> על אפשרויות נוספות להגשה והסעדה באירוע עסקי, קראו כאן.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן