אסאדו על האש

האסאדו מוכר לרובנו כנתח בשר גדול ושמנוני, המגיע מהנקודה שבין בית החזה לצלע הבקר. המילה 'אסאדו' משמעותה 'צלוי', ולא בכדי אסאדו על האש הוא אחת התוספות הטעימות והמומלצות ביותר בכל אירוע. מדובר במאכל מסורתי המקובל ואהוב במיוחד בכל רחבי העולם, ובדרך כלל נהוג להגיש אותו בתוספות כגון תפוחי אדמה, עגבניות, ועוד רבים ונפלאים.

אסאדו על האש לאירוע ברמה גבוהה

הדרך הייחודית בה יש להכין אסאדו על האש וההשקעה המרובה, הינם ההוכחה לכך שמדובר במנה יוצאת דופן ויוקרתית במיוחד, שתוכל להשתלב בצורה נפלאה בכל אירוע:

  • הרמת כוסית בעבודה – כשארגון או חברה באמת רוצים להשקיע, יזמינו את העובדים לערב קוקטייל וארוחת ערב יוקרתי. בין טקס פרסי ההצטיינות לנאומים, המופע הבידורי והריקודים, תוגש להם ארוחת ערב איכותית וטעימה.
  • חתונות – כולם כבר יודעים שהחתונות כיום הינן אירועי פאר של ממש, שגולת הכותרת שלהם (מלבד שמלת הכלה), היא הארוחה. האורחים בדרך כלל יגיעו לאירוע כשהם רעבים, ויהיו מרוצים ומאושרים אף יותר כשיגיעו לרחבת הריקודים על בטן מלאה.
  • בריתות ואירועי מצווה – גם אירועים אלו הפכו מושקעים וגרנדיוזיים הרבה יותר מהאירועים המסורתיים. החברים, המשפחה, הקולגות, כולם מגיעים לשמח את המשפחה.

הבשר האיכותי ביותר אצלכם באירוע

עם קייטרינג אסאדו המוזמנים יוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות בשריות נפלאות, כשלצדן תוספות טעימות וסלטים להשלמת החוויה הקולינרית. האירוע שלכם חשוב לו, ומשום כך אנו נשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, לאירוע מוצלח ובלתי נשכח. כמו כן ראוי לציין כי אנו מחזיקים בתעודת כשרות, וזמינים עבורכם לכל שאלה ועניין.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן