קרדיט צילום: גיל אבירם

רשת ההמבורגרים Moses Shop (מוזס שופ),  מקבוצת BBB, משיקה תפריט ספיישל כשר לחג הפסח, המותאם לקהל הישראלי  (כשרות של הרבנות הראשית).

התפריט לפסח של  Moses Shop מבוסס על מנות מיוחדות ומנות הדגל של הרשת עם אדפטציה מותאמת לפסח, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

במהלך חוה"מ פסח הרשת תציעה את התפריט המותאם לשומרי הכשרות ב 10 סניפים ברחבי הארץ, שמטבחיהם הוכשרו לחג.

קרדיט צילום: מאור בר

התפריט הכשר לפסח כולל בין הייתר בגזרת הסלטים: סלט שורשים – מיקס ירקות שורש, חסה, בצל סגול ורוטב חמאת בוטנים אידונזי  ב- 44 ₪. סלט קיסר – לבבות חסר קיסר , בצל ורוטב קיסר/תוספת עוף קריספי ב – 46/58  ₪.

לאוהבי ההמבורגר ניתן למצוא מגוון המבורגרים העשויים מ 100% בשר טרי טחון במקום,  במשקל של כ- 200 גרם לפני צלייה, דוגמת: OLD SCHOOL – קציצת בקר בלחמניית חג עם מלפפון, חסה, עגבניה/מלפפון חמוץ ב 54/69 ₪. המבורגר ART BURGER – קציצת בקר טלה בלחמניית חג עם חסה בצל ומיונז ב– 75/60 ₪. המבורגר  MY WAY– קציצת בקר בלחמניית חג עם רצועות אסדו מעושן מעל , ריבת בצל, חסה, מלפפון חמוץ ומיונז ב   79/64 ₪. המבורגר AS IS – קציצת בקר וטלה בלחמניית חג, ברוקלין בריסקט, בצל מטוגן, עלי רוקט, מלפפון חמוץ ,בצל סגון ומיונז ב 79/64  ₪.

קרדיט צילום: רונן לוי

את  מגוון  ההמבוגרים  ניתן להזמין עם תוספות מיוחדות ומגוונות כמו : ביצת עין/ הפוכה ב – 8 ₪,  פטריות פורטובלו ושימג'י, בצל מטוגן, או ריבת בצל ב – 6 ₪,  אסאדו מעושן או ברוקלין בריסקט ב 12 ₪ ועוד.

כמו כן התפריט מציע תוספות כמו מנת שניצלונים ב 34 ש"ח או צ'יפס קלאסי/ מיני קיסר ב 16 ₪.

הסניפים הפתוחים וכשרים במהלך כל חוה"מ פסח: מוזס שופ הרצליה, מוזס שופ ראש העין, מוזס שופ קדימה צורן,  מוזס שופ דימונה, מוזס שופ בת ים ומוזס שופ באר שבע.

9904* | www.moses-shop.com

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן