קרדיט צילום: שיווק

מארזי יין ואלכוהול מובנים החל מ- 59 ₪ או לבחירה בהתאמה אישית, מבצעי שישיות על מגוון יינות מקומיים ובינלאומיים וגם-וודקה סטוליצניה וקוניאק כשרים לפסח במחירים מיוחדים

רשת חינאווי Wine & More מציגה מבצעים מנצחים לחג הפסח: מארזי יין ואלכוהול מובנים החל מ- 59 ₪, או לבחירה בהתאמה אישית, מבצעי שישיות על מגוון יינות מקומיים ובינלאומיים וגם- וודקה סטוליצניה וקוניאק כשרים לפסח במחירים מיוחדים.

קרדיט צילום: שיווק

הרשת מציעה קשת רחבה של מארזי יין, או אלכוהול חגיגיים במנעד רחב של מחירים, החל מ- 59 ₪. ברשת מקפידים שבכל קטגוריית מחיר ינתנו מספר אלטרנטיבות אטרקטיביות לבחירה. כמו כן, מוצעים גם מארזי אלכוהול מושקעים, חלקם בתוספת כוסות מהודרות, או דיקנטר מובנה.

נוסף למארזים המובנים הניתנים להזמנה גם בחנות האונליין של הרשת כשבקניה מעל 349 ₪ הם מסופקים בחינם (מחיפה ועד באר-שבע), ניתן גם להרכיב מארזים או סלסלאות מפנקות בהתאמה אישית, בהתאם לצרכי הלקוח ולכיסו. כאן המגוון הוא אינסופי הן מבחינת ההיצע והן מבחינת תקרת המחיר.

כמו כן, לרגל החג מתקיימים גם מבצעי שישיות יין על סדרות שונות מיקבים מקומיים, כדוגמת סדרת גמלא של יקב רמת הגולן, סדרת הרי גליל של יקב הרי גליל וכן, ירדן רוזה וירדן גיוורצטרמינר של יקבי רמת הגולן. בכל קניית שישיית יינות מקבלים מתנה בשווי של כ- 120 ₪ – שישיית כוסות יין.

קרדיט צילום: שיווק

בנוסף, מציעה הרשת מבצעי שישיות במחירים אטרקטיביים על מגוון של 150 סוגי יינות מישראל ומכל העולם. בין היקבים הישראלים הבולטים: שאטו גולן, קלו דה גת, פלם, קסטל, מרגלית, ויתקין, ננה,              אור הגנוז, ברקן ועוד. בנוסף, בקנייה מעל 399 ₪ מיקב טפרברג, מקבלים במתנה דיקנטר ליין דקורטיבי של 375 מ"ל.

בגזרת האלכוהול תוצע וודקה כשרה לפסח ללא גלוטן של מותג סטוליצניה 700 מ"ל ב- 99 ₪ בלבד וכן, סוגי קוניאקים כשרים לפסח במחירים אטרקטיביים.

מבצעי הרשת תקפים החל מה- 31 במרץ ועד ל-30 באפריל.

לחנות האונליין של רשת חינאווי Wine & More

https://www.wineandmore.co.il/

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more, הנה הרשת הקמעונאית הוותיקה ביותר בתחומה, כחלוצה  מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים בישראל. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 3 סניפים בתל אביב, ראשון לציון, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

הרשת הוותיקה התחילה את דרכה בשנות ה- 70, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי מייסד הרשת, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים בארצות הברית- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן