קייטרינג על האש כשר

אין ישראלי שלעל האש אין מקום מיוחד בליבו; בשבתות, ביום העצמאות ואפילו באירועים – קייטרינג על האש תופס את מקומן של המנות המסובכות והיקרות מידי, והאורחים זוכים בחוויה מוכרת וביתית, עם מנות משביעות וטעימות שכולם אוהבים – כולל הקטנטנים!

למה דווקא קייטרינג על האש?

קייטרינג על האש טומן בחובו את כל היתרונות שקייטרינג צריך על מנת להיות מוצלח בעיניי הלקוחות;

  • מגדול ועד קטן – הוא יתאים לכולם; ממבוגרים ועד טף. הריחות והניחוחות, הטעמים העשירים – אין אדם שלא יוכל למצוא עצמו נהנה מהם, ולשבוע!
  • המגוון – השלל העצום גם הוא תורם לכך שכל אדם נהנה מעל האש. יש כל כך הרבה אפשרויות פרוסות לפני האורחים שלנו, שכל אחד מהם יוכל לבחור את המנה הבשרית האהובה עליו במיוחד.
  • בכל שעה – על האש נפלא בצהריים, וגם בערב. לא משנה באיזו שעה נערך האירוע שלכם, תוכלו לבנות תפריט בהתאם.
  • גם לצמחונים – שמעתם נכון! אמנם אינם אוכלים בשר, אבל הרי גם אתם יודעים שאין כמו שיפוד ירקות על האש המורכב מעגבניות, קישואים, גמבות ועוד.
  • כמו בבית – לא כולם מתחברים לסגנון היוקרתי מידי הנהוג בלפחות חלק מהאירועים כיום. על האש נותן תחושה ביתית, כמו עוד שבת בבוקר בה אבא יוצא לחצר ומנפנף, ואימא מכינה את הסלט ואת התוספות.

כל הסיבות שבעולם

כעת, כשאתם מודעים לכל היתרונות שבקייטרינג הבשרי, אנו ב-פורטל האוכל MEATVIBE מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. יחד, נבין את אופי האירוע שלכם וכמובן אופי האורחים שלכם, ונתאים עבורם את התפריט שישאיר אותם שבעים ומרוצים, ועם טעם של עוד!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן