צילום: יחצ לימור כרסנטי

חיים רופא, הלא הוא מלך הפריקסה של ישראל, משיק סניף שביעי בת"א- גם פה תמצאו את מתכון הפטנט הייחודי שלו ועוד חידושים מרעננים בתפריט

מה שהתחיל מפריקסה הפך לאימפריה והפקה שלמה סביבו.
ברשת הפריקסה של חיימיקו הסנדויץ' התוניסאי עבר מספר שדרוגים והפך לכדי מעדן ייחודי שכבש את בטנם ולבם של מירב אנשי ארצינו וכעת מגיע גם אל סניף ת"א, בניהולם של שירן ועוז כהן.
כאן תמצאו תפריט מגוון הסובב סביב הפריקסה וקיימות גם אופציות צמחוניות וטבעוניות ואף גירסה מתוקה לקינוח- הכול עובר דרך שמן רותח, אך לדברי חיימיקו יש פטנט במתכון סודי, כך שהפריקסה לא סופח הרבה שמן ועם זאת יוצא תפוח וקריספי בחוץ ונימוח מבפנים.
השוס בתפריט הוא ההמצאה של חיימיקו – בוריקסה: בוריק כשבתוכו ביצה/תפו"א ואלה מוטמעים בפריקסה, כאשר אליו משדכים מגוון ירקות וגם מטבלים – מטבוחה, צ'ירשי, רוטב פלפלים, לימון כבוש ועוד…שכבה על שכבה, כשכל נגיסה משחררת שכבה נוספת של טעמים. בכל ביס הבוריקה מתפצחת אל חלל הפה וכל התוספות משתחררות במלוא ההנאה.

אם תשאלו את חיימיקו הכול התחיל לפני כעשור כשבסך הכול התכוון להקים דוכן אוכל קטן בהוד השרון עבור אמו לתעסוקה ועבור אביו אשר היה בעסקי ההובלות לקראת פנסיה ועם זאת היה נחוש להמשיך לעבוד.
אלא שעד מהרה הפך המקום למוקד עלייה לרגל. תוך זמן קצר גמלה בליבו של חיים ההחלטה להצטרף לניהול העסק המשפחתי המוצלח.
העסק צבר תאוצה וכיום קיימים בארץ סניפים בחדרה, פתח תקווה, 2 בראשון לציון, הוד השרון, ירושלים וכעת נפתח הסניף השביעי בת"א- כולם בכשרות בד"צ בית יוסף. ובקרוב ייפתח סניף שמיני.
לדברי הבעלים ההמלצה היא להגיע רעבים מאוד מאחר וכל מנה היא בגדר ארוחה גדושה ומשביעה וכפי שמסכם חיימיקו "רק מי שטועם מבין".

הפריקסה של חיימיקו
סניף קינג ג'ורג' 81 ת"א
שעות פעילות:
ראשון-חמישי – 09:00-00:00
שישי – 09:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת
מוצ״ש – שעה לאחר צאת שבת ועד 00:00
שירות משלוחים: https://haimiko.orderss.co.il
נייד ‎052-3436364

צילום: יחצ לימור כרסנטי
צילום: יחצ לימור כרסנטי
צילום: יחצ לימור כרסנטי

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן