צלם יקיר ברבי

הקיץ הגיע ואיתו התאבון לארוחת בשרים משובחת, במושב מנות בגליל המערבי, תמצאו את מנת ה'ספיישל' המיוחדת של שפי, מנה שאסור לפספס!

 

במרום המצוק הדרומי של נחל כזיב בגליל המערבי, מול נוף עוצר נשימה נפרשת רצועת החוף, הים התיכון ועד ראש הנקרה וסולם צור, ממוקמת מסעדת 'שפי' במושב מנות. לכבוד הקיץ הושק תפריט קייצי מרענן ומיוחד לחובבי בשרים משובחים.

מנת הדגל של שפי היא – 'ספיישל זוגי', שאסור לפספס, ארוחת טעימות מפנקת, שנפתחת במנות ראשונות- פיתות מהטאבון, חציל בשלוש טחינות, סלט ירקות ארטישוק וזיתי קלמטה, מחבת פטריות מוקפצות, סלט חם, ממשיכה למנות עיקריות – בוצ'ר בשרים משובחים 750 ג', סטייק, פרגית, אסדו מהמעשנה, ירקות צרובים בטאבון  ועוד פינוקים.

"ארוחת הספיישל עוצבה כארוחת טעימות משותפת לזוג או למספר סועדים, מפנקת ומרשימה מאוד, הבשרים המשובחים פרוסים ומונחים על גבי מחבתות חמות, דבר המאפשר לסועדים לחלוק ולהנות ממבחר סוגי הבשרים כל אחד לפי העדפותיו. מנות הפתיחה והראשונות מוגשות בטריות ורעננות כיאה למסעדה גלילית  וזאת לצד בירה או יין מתוצרת מקומית שלנו להשלמת החוויה. הסיפור שלנו הוא ההקפדה על טכניקות ותהליכי בישול, צריבה, שרפה באש גלויה ועישון מקצועי שמתבטאת בטעמים נפלאים הגלומים במנות. שילוב סגנונות של מטבח ים תיכוני  עם נגיעות אמריקאיות." ציין שפי שאלתיאל הלוי.

צלם יקיר ברבי
צלם יקיר ברבי
צלם יקיר ברבי
צלם יקיר ברבי

שעות פתיחה:  ראשון – חמישי ,  12:30 ועד 22:30, שישי,  11:00 עד 16:30.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן