מגשי אירוח לאירועים קטנים
Credit: Pixabay.com

כשעורכים אירוע כלשהו, אירוע משפחתי או אירוע חברה, החשש הגדול ביותר של עורכי האירוע הוא שהאורחים לא ייענו לניסיונות להניע אותם למעורבות גדולה ולכן האירוע יהיה מנומנם ולא שמח ותזזיתי. לכן, הדרכים המוכרות להניע אותם במהלך השמחה היא בדרך כלל על ידי אטרקציות שונות של הפעלה מונחית או בדרך הפשוטה והעתיקה ביותר שמוכרת לאדם – מזון. אוכל הוא אטרקציה בפני עצמה וכשהוא טעים, נושא קונוטציות שונות או שיש בו איזה ממד של הצגה שנעשית בדרך ההכנה, הוא הופך להיות מדרבן נמרץ מאוד לכל אדם. הכנסת גלידה לאירועים, למשל, הופכת כל אירוע עם ילדים וצעירים לחגיגה משמחת משום שאין אחד שלא אוהב אותה. זה נכון בעצם בכל גיל ובלבד שהגלידה תהיה טובה ואיכותית. לכן, בחברת המגנט המתוק מתמחים לא רק בהצעת דוכני מזון כקייטרינג לאירועים אלא ביצירת מוקדי תשומת לב לאורחים כדי להזרים אווירה לאירוע.

קייטרינג מעניין ומגוון

הטען הישראלי כל כך התעדן והתגוון בשנים האחרונות בעקבות ביקורים בכל העולם, שהיום קשה כבר להפתיע אורחים שמתאכזבים לראות תפריט סטנדרטי ולא מיוחד. לכן, בכל מקרה שבו גם עורכי האירוע מוגבלים מעט בתקציב שלהם יש דרך נהדרת לגרום לקייטרינג להיות הכי טוב שאפשר גם לחך המקומי המתוחכם – דוכני מזון לאירועים, שבהם מכינים את המזן במקום ובכך גם מצליחים ליצור מוקד עניין סביב הכנת סלטים ושייקים, הכנת קפה וקינוחי שוקולד, קרפים ופופקורן ועוד. זוהי דרך מצוינת לגרום לאורחים רבים יותר לנוע ברחבי האולם או גם האירועים, או בשטח הפתוח שבו מתקיים האירוע ולגרום להם לפגוש אנשים, לדבר אתם ולשבור את הקרח בשיחה ליד דוכן מזון כזה. הטעמים רק מוסיפים לחוויה והאירוע כולו מקבל קצב משלו.

להניע דינמיקה במגשים

באירועים קטנים זה יכול להיות מאתגר יותר אבל גם שם אפשר בהחלט להניע את הדינמיקה ולהפוך כל אירוע כזה למוצלח. כשבוחרים תפריט מגוון יותר מומלץ לבחור גם מגשי אירוח לאירועים קטנים, משום ששם הגיוון גדול יותר ומאפשר לשחק עם המנות לפי הבחירה והתקציב. זה יכול להיות תפריט חלבי או צמחוני, מתוק או מלוח או מעורב, וזה תמיד יהיה מעניין משום שהמגשים עצמם אסתטיים מאוד וכשהם נעים בין האורחים זוהי חוויה בפני עצמה. בחברת המגנט המתוק כבר למדו להציע אופציה כזאת לכל מי שזה מתאים לאירוע הקטן שלו מבלי שירגישו שם מחסור כלשהו במזון.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן