צילום: יעל האן

מפעל "אחוה" בפעילות מוגברת על רקע הביקוש הרב של מערכות הביטחון למוצרי מזון בעלי ערך תזונתי גבוה הנותנים פתרון בתנאי שטח. זינוק של מאות אחוזים במכירות של טחינה בבקבוק לחיץ, מוצרי חלוה ועוגות אישיות בחודש אוקטובר – נובמבר ביחס לתקופה זו אשתקד.

הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה". מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות.

המוצר הבולט הוא החלוה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע"י דיאטנים ותזונאים רבים. כמענה לצורך במזון מנחם ומנה מתוקה, אחוה מדווחת גם על דרישה מוגברת ממערכת הביטחון לעוגות שמרים אישיות ולעוגות בחושות.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה": "אנו פועלים כמפעל חיוני בעת חירום וככזה, אנו עושים את מירב המאמצים לעמוד בביקושים החריגים. כל הזמנה ממערכת הביטחון מקבלת קדימות במפעל ומשווקת במהירות וביעילות, גם על חשבון צמצום מגוון לכלל השוק".

מעבר לייצור המוגבר, תורמת "אחוה" ממוצריה, בשלל מיזמים הנערכים ברחבי הארץ, לכוחות הביטחון וחיילי צה"ל המשרתים בגבולות. "כל חייל או מפקד שיוצא מכאן עם חיוך ממלא אותנו ברוח ונחישות להמשך הפעילות", דברי יובל מלאך.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן