צילום: יחצ ישרקו

תרסיס שמן זית כתית מעולה ללא גז פותח במטרה לקדם אורח חיים בריא ולהעניק חווית בישול טבעית ובריאה יותר, ומאפשרת מדידה =  התזה בודדת רק 1.6 קלוריות. 

התרסיס ארוז בבקבוק למילוי חוזר בתום השימוש, לנוחות השימוש 

ולשמירה על איכות הסביבה

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים,  משיקה בישראל – תרסיס שמן זית כתית מעולה, של המותג האיטלקי הידוע CIRIO  (צ'יריו). שמן הזית מיוצר בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.5%.

התרסיס מכיל 100% שמן זית ופותח ללא גז במטרה לקדם אורח חיים בריא ולהעניק חווית בישול טבעית, בריאה יותר, מדידה ה ונוחה לשימוש.  בהתזה בודדת רק 1.6 קלוריות, אידיאלי לטיגון, אפייה ותיבול. 

בתום השימוש ניתן לעשות שימוש חוזר בבקבוק התרסיס, ולמלא אותו מחדש מתוך בקבוק גדול וחסכוני יותר הנמכר על המדפים לצד התרסיס. 

שמן הזית CIRIO הינו תוצר של ידע והכרות עמוקה עם חומר הגלם, זיתים שנבחרו בקפידה, ניסיון רב שנים ותשוקה. אופיו הרב גוני וריחו העוצמתי, הם שהופכים אותו לתבלין החיוני והמושלם לשימוש יומיומי במטבח. תרסיס שמן הזית מגיעים בבקבוק מעוצב ונוח לשימוש. אידאלי לטיגון, אפייה ותיבול ומשתלב מצוין גם במנות דגים.

מדובר במוצר איכותי במיוחד, המיוצר בשיטה איטלקית מסורתית, ובתהליך ייחודי, ואינו  עובר את כל הסינונים המקובלים בהפקת שמן הזית. אי לכך, מקבל השמן מרקם אחר וטעמו המקורי בולט יותר מהשמנים הרגילים, ורמת החומציות שלו אינה עולה על 0.5%.

צ'יריו הינו, מותג מוביל בינלאומי הקיים מאז שנת 1856. והפך לאחד המותגים הגדולים והמוערכים בחקלאות ובקולינריה האיטלקית. החברה מפיקה את השמנים במפעליה שבאיטליה, שהינם מהמתקדמים בעולם מבחינת טכנולוגיה וסטנדרטים מהגבוהים בעולם המשמרים את התהליכים המסורתיים בכדי לשמר את הטעמים, המרקם והאיכות הגבוה של שמן הזית.

 השמן בכשרות פרווה OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

תרסיס שמן זית כתית מעולה 200 מ"ל

מחיר לצרכן: 27.90 ₪  

*את שמן הזית צ'ריו ניתן להשיג גם בבקבוק זכוכית במספר גדלים שונים.

את שמן צ'יריו ניתן להשיג:  בסניפי רשת טיב טעם ברחבי הארץ ובמעדניות המובחרות.

וגם באתר המכירות "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il

  • אתר חברת ישרקו : http://www.israco.co.il/
צילום: יחצ ישרקו

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן