צילום יחצ

רגע לפני חגי תשרי, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 3 יינות חדשים במותג סילק & ספייס מפורטוגל, אחד לבן ושניים אדומים. מותג סילק & ספייס, נחשב לאחד המותגים המובחרים ביותר בפורטוגל. מדובר ביינות בולטים, איכותיים וייחודים במיוחד שמצליחים בעולם בכלל ובישראל בפרט מאז יצירת המותג.

סילק & ספייס לבן, יין יבש העשוי מזנים מקומיים בלבד – 50% ביקל, 35% ארינטו עם 15% אלבריניו. ליין זה נבצרו ענבים נבחרים מאזורי היין החשובים באיירדה וליסבון. הענבים נסחטו בעדינות והתירוש הוצלל באמצעות שקיעה. התסיסה האלכוהולית בוצעה במיכלי נירוסטה בטמפרטורות נמוכות, 15 – 17 מעלות. חלק מהיין התבגר גם בחביות אמריקאיות, על משקעיו. ליין טעמים עזים של אפרסקים בשלים, מלון ופרחים לבנים, עם רמזים של וניל. היין מציג את מכלול האדמה הפורטוגלית הייחודית, את אמנות הבלנד והזנים המקומיים של פורטוגל. הסיומת בטעמי וניל מאוזן ונעים לחיך. היין מלווה נהדר ירקות בגריל, מנות פסטה שמנת, סושי ועופות בגריל. מחיר מומלץ: 59.90 ₪, 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 10 – 8 מעלות, בכוסות בינוניות. זמן שתיה – עד 3 שנים, מרגע הבציר.

סילק & ספייס, ספייס רוד, יין אדום יבש העשוי מזנים מקומיים בעיקר – טוריגה נסיונאל, אליקנטה בושה ושיראז. יין זה הופק מענבים נבחרים ברמת הבשלה אופטימלית. לאחר ריסוק עדין, הענבים עוברים למכלי נירוסטה לתסיסה והתבגרות, וחלק מהיין מתיישן בחביות עץ אלון אמריקאי וצרפתי. היין בעל צבע אודם אטום, וניחוחות עזים של פרי שחור שהבשיל היטב עם נגיעות של שוקולד מריר ותבלינים. ספייס רוד הוא יין אדום עז המדגיש את התבלינים החשובים שנסחרו במהלך מסעות הגילוי של הפורטוגלים, שנמצאים כיום בכל רחבי העולם. היין מלא ומאוזן בחיך ועם סיומת הרמונית ומתובלת. יין מאוד גסטרונומי שמתאים למנות בשר, גבינות חזקות וברביקיו. מחיר מומלץ: 59.90 ₪, 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 16-18 מעלות. זמן שתיה – עד 5 שנים מרגע הבציר.
סילק & ספייס, סילק רוט, יין אדום יבש העשוי מזנים מקומיים בעיקר – טינטה רוריז, באגה ומרלו. לאחר הפרדה וריסוק עדין הועברו הענבים לתסיסה במכלי נירוסטה. במהלך התסיסה, היין עבר השרייה עדינה בטמפרטורות שבין 22-24 מעלות צלזיוס על מנת לשמר את טעמי הפרי והרעננות הטבעית של הענבים המשמשים לייצורו. ליין צבע אודם, עם ניחוח עז של פרי אדום לצד רמזים של פלפל שחור, שוקולד לבן ווניל. מאוזן במיוחד, הרמוני וחלק. ומושלם לצריכה יומיומית. הבלנד האדום החלק ביותר במוצרי הסדרה, היין קל לשתייה ומתאים היטב למנות שונות של בשר אדום בשר על הגריל ועוד. ליין זה תווית ייחודית המשלבת את מפת פורטוגל וצלליתו הייחודית של פרפר המשי. מחיר מומלץ: 59.90 ₪, 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 16 מעלות. זמן שתיה – עד 6 שנים מרגע הבציר.

היינות החדשים של סילק & ספייס מצטרפים ליין המוכר סילק & ספייס אדום, שכבש את ישראל בהצלחה רבה לפני כשנתיים. מותג סילק & ספייס נוצר מתוך הידע הרב בגידול ענבי יין ומקצועיות רבה בייצור יינות איכות המשקפים את תבנית נוף מולדתו.

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן