צילום: אסף לוי

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, חוגגת את יום השוקולד הבינלאומי המתקיים ב- 7.7.23 ומציעה: 2 ליקרים ייחודיים מבית בוטגה שבצפון איטליה: בוטגה ג'יאנדויה ובוטגה נרו.

סנדרו בוטגה מנכ"ל החברה כיום, הינו הדור שלישי הממשיך את עבודתם של סבו וסבתו אשר החלו דרכם בזיקוק גראפה עוד בשנות ה-20. רוזינה ודומינקו בוטגה (המייסדים) היו מחלוצי הגראפה המודרנית, ותרמו רבות להפיכת הגראפה למשקה נפוץ ואהוב לא רק בקרב מביני דבר אלא גם בקרב אושיות הבידור והתרבות של אותה תקופה.

כיום מייצרת החברה מגוון רחב של משקאות אלכוהליים, החל ביינות מבעבעים מאזור פרוסקו, כמו גם יינות ממגוון אזורי יין מובחרים – ונטו, טוסקנה ועוד. ייצור המשקאות האלכוהוליים מתרכז בעיקר בגראפות איכותיות ובליקרים מבוססי גראפה במגוון טעמים.

בוטגה ג'יאנדויה – ליקר איטלקי העשוי מגראפה המושרית יחד עם שוקולד וממרח אגוזים הנקרא גם ג׳יאנדויה. ליקר שוקולדי בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 17% . מתאים כקינוח לאחר ארוחה, להגיש קר או בזילוף מעל קינוחי גבינות. ארומה ברורה של ממרח אגוזים וטעם אופייני של גראפה ברקע. טעם מעודן ושמנתי המזכיר את אגוזי הלוז המשמשים לייצור הג'יאנדויה. המחיר לצרכן: 89.00 ₪. 500 מ"ל.

בוטגה נֶרו – ליקר איטלקי העשוי מגראפה המושרית יחד עם שוקולד מריר. ליקר שוקולד מריר בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 15%. מתאים כקינוח לאחר ארוחה, או כמשקה פנאי. להגיש קר או כתוספת לגלידות ועוגות. ארומה בולטת של שוקולד מריר עם טעם אופייני של גראפה ברקע. המחיר לצרכן: 89.00 ₪ 500 מ"ל.

ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן