צילום: גיל אבירם

קפה קדוש
המוסד הירושלמי שפתוח מאז שנת 67, בנה סוכה גדולה ומפוארת והאורחים יוכלו ליהנות ממגוון המאכלים שבתפריט הכוללים בין השאר ארוחות בוקר, סלטים, פסטות, פיצות מהטאבון, מאפים מתוקים ומלוחים ייחודיים, עוגות וקפה.
כתובת: שלומציון המלכה 6, ירושלים
כשרות: רבנות ירושלים

מיט טיים
במסעדת מיט טיים שפתחה לאחרונה את שעריה בשוק מחנה יהודה נבנתה סוכה בה ניתן יהיה לאכול מהתפריט העשיר שמציע 15 סוגי סלטים ובין השאר את המנות הבאות: שיפודי אנטריקוט מיושנים, בורקס מעורב ירושלמי, שיפודי פרגית, קבב ועוד.
אפשרות לאכול במקום
כתובת: הערמונים 2, שוק מחנה יהודה
כשרות: רבנות ירושלים מהודרת

פיצה לה פיאדרה
הפיצריה הירושלמית שנבחרה ע״י מדריך TOP 50 PIZZA, מגזין הפיצות הנחשב בעולם בסגנון איטלקי/נאפוליטני לאחת מ-50 הפיצות ברחבי העולם, בנתה אף היא סוכה בשני הסניפים שלה ותציע את מגוון הפיצות המשובחות שזיכו אותה להיכנס למישלן של הפיצות. בתפריט: נפוליטנה איטלקית קלאסית עם רוטב עגבניות, מוצרלה פרסקה, פקורינו, בזיליקום ושמן זית (מומלץ בתוספת אנשובי), חלב ודבש רוטב עגבניות, מוצרלה, גבינת עיזים, אגוזי מלך, דבש צ׳ילי ופטרוזילה, קפרזה מוצרלה פרסקה, עגבניות שרי צלויות, בזיליקום, בלסמי מצומצם ושמן זית, פסטה חונקי כמרים אל לימונה שמנת לימון, עשבי תיבול ופרמז‘ן, וכן חונקי כמרים בוראטה רוטב עגבניות בזיליקום, עלי תרד, פקורינו, שמן זית וגבינת בוראטה סטרטצ‘לה.
La Piedra, סניף מרכז העיר, רחוב גרשון אגרון 1,
סניף ארנונה: רחוב דניאל ינובסקי 17.

יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית
בלוקיישן הכי רומנטי בבירה, מרכז המבקרים של ׳יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית, בנו סוכה מפוארת הפונה לנוף עוצר הנשימה של חומות העיר העתיקה בירושלים. במהלך חול המועד יוצעו לאורחים מגוון היינות המשובחים של היקב הירושלמי היחיד שזיכו אותו בשלל תארים בינלאומיים בתחרויות בולטות, כאשר לצידם יוגשו גבינות בוטיק של משק גל
כתובת: רחוב ימין משה 4, שכונת משכנות שאננים ירושלים
היקב והגבינות כשרים

ORGADO
מסעדת הביסטרו החדשה בשוק מחנה יהודה בהובלת השף קובי קחלון בנתה אף היא סוכה ברחוב יפו בסמוך לתוואי הרכבת הקלה, התפריט באורגדו עשיר, כשר ומגוון של מנות פיוז'ן על בסיס חומרי גלם טריים ועונתיים עם שילובים שנבחרו בקפידה ונרכשים מדי יום בשוק מחנה יהודה הצמוד. הדגש שנתן השף בבניית התפריט הוא על מנות ראשונות מעולות, דוגמת הפריקסה טלה מפורק שכבר עתה, מעט לאחר הפתיחה, כבר הוכתרה ע״י הלקוחות למנת הדגל שאסור לפספס בשום ביקור במקום.
במקום מגוון רחב של יינות, בירות וקוקטיילים
כתובת: רחוב יפו 110, שוק מחנה יהודה בקרבת פסי הרכבת ומול השוק הפתוח בירושלים.
כשר למהדרין | בשר בד״ץ בית יוסף

מסעדת צדקיהו
מסעדת ״צדקיהו” המוסד שמוכר לכל ירושלמי, פועל בשכונת תלפיות בבירה משנת 92. עם היווסדה הפכה המסעדה למוקד משיכה בעבור בלייני העיר ולכל מי שחיפש אוכל טוב, עשיר וטרי לצד בילוי איכותי. השנים חלפו והמסעדה – שהחלה את דרכה בשוק מחנה יהודה וששוכנת כיום בשכונת תלפיות – המשיכה לשמר את המסורת של משפחת צדקיהו כמסעדה עם אוכל מושלם ושירות אדיב. גם כיום מוכר השם "מסעדת צדקיהו" כמקום המספק לאורחיו ולסועדים בו את אותן הנאות בטוחות ומוצלחות בחלל נעים וחמים (או ממוזג) ושופע באווירה טובה.

בתפריט, אתם בוחרים את הצדקיהו שלכם:
צדקיהו "פותחים שולחן"
13 סוגי סלטים טריים מסלטי הבית של צדקיהו
הסלטים נעשים יום יום מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ונבחרים בקפידה על ידי הצוות המקצועי של צדקיהו
הסלטים מוגשים בשפע וללא הגבלה לצד:
צ'יפס | פלאפל | אורז | לאפות

כתובת: יד חרוצים 21, ירושלים
המקום כשר

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן