קרדיט צילום יונתן בן חיים

רשת ריבר מספקת חוויה קולינרית כשרה גם בימי חג הפסח. המנות בתפריט עברו תהליך של התאמה מחדש והכשרה לקראת החג ע״י ירון אלטיט השף והבעלים של הרשת.
התוצאה – תפריט כשר לפסח אשר לא נופל ברמתו מתפריט המסעדה הקבוע. בהרבה מקצועיות, יצירתיות ואהבה רקח השף רטבים כשרים לפסח, איטריות אורז במקום איטריות ביצים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים.
רשת ריבר מציעה חוויה קולינרית מהמטבח האסייתי, כזאת שתיקח אתכם לארצות רחוקות בביס אחד. מנות עם נגיעות אסייתיות, תפריט סושי עשיר המבוסס על חומרי גלם ודגים טריים המסופקים מידי בוקר וכולל מגוון רחב של מנות סושי, מנות פתיחה מגוונות ומנות נודלס בלתי נשכחות לצד מבחר בירות יפניות ומגוון קוקטיילים חדשים על בסיס אלכוהול.
התפריט הכשר לפסח יהיה זמין בסניפים: הרצליה, ראשון לציון, רמת גן (בורסה), יבנה. סניף חולון כשר לפסח אבל ללא תעודת כשרות פתוח בסופש.

קרדיט דוד מויאל

בין המנות, ניתן למצוא מנות חדשות לצד מנות מוכרות:
טרטר דג לבן דניס, בצל סגול, צנון, צ'ילי, ירוקים על מצע של קרם קארי פלפלים וחלב קוקוס 48 ₪
פילה לברק ברוטב קארי צהוב וקרם קוקוס עם פיתה דוסה, צ'אטני נענע ואורז לבן 99 ₪
הרול של ג'יג'י סלמון, אבוקדו, כרוב סגול, טונה קצוצה ואיולי ספייסי 52 ₪
אש ולהבה אטריות אוז עם נתחי עוף ובקר צלוי, כרוב, גזר, בצל סגול, בוטנים, צ'ילי חריף וקריספי בטטה 66 ₪
ירון אלטיט שף ובעלים רשת ריבר: "ההחלטה להתאמת התפריט לחג הפסח נובעת מתוך הרצון לפתוח את שערי הרשת בפני הקהל שומר הכשרות גם במהלך החג. אנחנו גאים להציע לשומרי הכשרות חוויה אסיאתית קסומה גם במהלך חג הפסח וליהנות מארוחות מפנקות בסניפים ובמשלוחים עד הבית / המשרד"

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן