צילום אסף קרלה

"ישראלים אוהבים גלידה, וגלידה טובה צריך לאכול כל השנה" אומר אנדי רם, שותפם של עופר פדידה וגלעד סמובסקי ברשת גלידריות פינולי אשר הושקה לראשונה בישראל לפני כשנה. "חלק מהתרבות באיטליה היא אכילת גלידה, לפני האוכל ואחריו. היא לא נחשבת קינוח, אלא חלק מהסעודה עצמה, וכך גם אני רואה את זה פה בישראל" אומר רם. "אין לנו חורף ממשי בישראל, ואת הגלידות הישראלים אוהבים לאכול כל השנה".

אנדי רם, שהגיע מהמקומות הגבוהים ביותר בעולם הטניס החליט לפני כשנה שעל חלומות לא מוותרים, ופתח ביחד עם שותפיו לדרך את הגלידריה הראשונה שלו בכיכר דיזינגוף בתל אביב. מאז, נפתח סניף נוסף בקריית אונו ובימים אלא מתרחבת הרשת עם שלושה סניפים נוספים בהשקעה כוללת של מעל 4 מיליון ₪. הסניפים החדשים יפתחו ב רמת אפעל, אור ים בקיסריה, ובראשון לציון. הסניפים ישתרעו על פני כ 80 מ"ר ויעוצבו בהשראה איטלקית אותנטית.

צילום אסף קרלה

"הרעיון של פינולי הוא להגיש גלידה איטלקית אותנטית, ששמורה בכלים המקוריים מאיטליה, עם שילוב של טעמים ארץ ישראליים מקומיים" מסביר אנדי רם, כמו לדוגמא, הוא מחייך, גלידה צנובר. או גלידה עם בזיליקום או חלווה. "בהתחלה לקוחות הרימו גבה, כששמעו על השילובים המיוחדים, אבל ברגע שטעמו – התמכרו. והיום יש לי לקוחות קבועים בסניף, שלא מוכנים לעבור את הסופ"ש בלי קילו גלידה חלווה בפריזר בבית".

בגלידרייה מוצעים עשרות טעמים שונים – כגון: אגוזי לוז, צנובר, פיסטוק, ליים ובזיליקום, וניל שחור, קרמל מלוח עם שברי אפרופו ושוקולד, קוקוס, מנגו, מסקרפונה פירות יער וקרמבל, , נוצ'לה, שוקולד בלגי, חמאת בוטנים וריבה, שוקולד מריר, קפה איטלקי שוקולד מריר, תות, חלווה, אפרול תפוז ועוגיות אמסטרדם שזה גלידת שוקולד לבן עם שברי עוגיות. בימים אלא לקראת החורף מציגים בפינולי את סדרת הגלידות האלכוהוליות הראשונות – עם טאץ' מקומי. "בכל זאת ישראל" מספר בגאווה אנדי. בסדרה החדשה יוצעו טעמי גלידה עם בייליס, אוזו וקמפרי.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן