צילום יחצ

רשת טיב טעם מרחיבה את שיתוף הפעולה עם פלטפורמת המשלוחים וולט Wolt לערים נוספות ותציע משלוחים גם לערים: הוד השרון, חולון, כפר-סבא, רעננה, קריית אונו, ראשון לציון וחיפה.

ערים אלו יצטרפו לערים נוספות שכבר יש בהן חלוקה באמצעות וולט כמו: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, מודיעין והסביבה. אפליקציית Wolt תיתן מענה לקהל היעד שרוצה סופר מעכשיו לעכשיו בלי לצאת מהבית בפחות משעה.

המשלוחים יכללו מגוון מוצרים רחב מכל מחלקות הרשת, עם תמהיל מנצח של מוצרי ייחודיים מהארץ והעולם, החל ממוצרי מכולת בסיסיים, קצביה, מעדניית גבינות ונקניקים, יינות ומוצרי אלכוהול משובחים, מוצרי פירות וירקות באיכויות הגבוהות ביותר, מאפים, לחמים, עוגות, גלידות, דליקטסים ועוד.

יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק בטיב טעם: "כאמור, גם בפלטפורמה זו ניצמד לסטנדרט המשלוחים, השירות, המגוון ואיכות מוצרים מהגבוהים ביותר בשוק כמקובל בטיב טעם. וזה בנוסף, לאתר המכירות של "טיב טעם בקליק" לדבריו: "שירות המשלוחים איכותי ומוקפד עד הבית, בשילוב חוויה קולינרית, ייחודית ואיכותית של טיב טעם. טיב טעם תיתן מענה יומי, עד השעות המאוחרות וגם בשבת ובחג, כאשר ההתחייבות למשלוח היא תוך כחצי שעה! ניתן למצוא את חנות טיב טעם באפליקציית Wolt בקטגוריית החנויות/מכולת."

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן