צילום: יחצ

עגבניית המגי הישראלית חוגגת יום הולדת 10 ויוצאת בקמפיין "מגי למסעדות" "חברת הזרע תאפשר גישה ישירה מהחקלאים ברחבי הארץ, המגדלים את עגבניית מגי, למסעדות" מסביר רון סלומון, מנהל תוצרת טרייה מטעם חברת הזרע. "החברה תתאים לכל מסעדה מגדל/ת שיתאימו עבורם חלקה אישית, ובכך נוכל לעזור לקדם את החקלאות והחקלאים הישראלים בקונספט של FARM TO TABLE (מהשדה לשולחן)"

המשקאות המובילים של הקיץ – עם עגבניות ישראליות !

חברת הזרע, שחוגגת יומהולדת 10 לעגבניית מגי הישראלית מציגה – מתכונים קיציים ומרעננים – באדיבות השפית נועה דניס לחברת הזרע

צילום: יחצ

שייק מגי בבלנדר

רובנו עדיין מקורקעים, אבל למגי כבר מגרד בקליפה והיא רוצה לטוס!

אז לכבוד פתיחת עונת הקיץ והטיולים – המלצה לשייק מגי עגבניות טרי וטעים – שיתן לנו תחושה של תאילנד על החוף:

מגי טסה בבלנדר (אל תדאגו, היא קשוחה) מצורף המתכון:

*כמה עגבניות מגי רכות וענוגות

*עלי סלרי וגבעולים

*מעט סוכר, מעט מלח, מעט פלפל שחור גרוס

*שפריץ של טבסקו

לבשל את כל המרכיבים יחד עד איחוד, לטחון ולקרר.

תכינו דרכון, ונתראה בנתב”ג

משקה בלאדי מרי כבר שתיתם ?

כל בלאדי מרי טוב, מתחיל במיץ עגבניות משובח!

מה אתם צריכים?

קופסת עגבניות מגי, חתוכות גס, כפית מלח

מה עושים?

ערבבו את העגבניות יחד עם המלח במסננת (אפשר כזו של פסטה) ומתחת הניחו סיר לאגור את הנוזלים. תנו להן לשבת בכיף ולספר חוויות במשך 30-45 דקות, ולאחר מכן מעכו אותן טוב והעבירו במסננת להפטר ממוצקים גדולים. שמרו בקירור את המיץ ויש לכם בסיס מצויין לכל בלאדי מרי!

עגבניית מגי הינה עגבניית טעם, עם שילוב מאוזן של מתיקות וחמיצות ובעלת ריכוז גבוה של חומרים ארומטיים – עגבנייה בטעם וריח 'של פעם'.
הזן פותח במשך 6 שנות שיתוף פעולה בין חברת הזרע לבין הפקולטה לחקלאות, בהובלת המטפח ד"ר גדי בן אוליאל. הפיתוח התבסס על הכלאה מסורתית של זני עגבניות מובחרים, תוך בחירת התכונות המיטביות של כל זן. "מגי נבחרה במבחן טעימה בקטגוריית הטעם והטריות שנערך על ידי חברת אנליסט כבעלת "טעם גורמה" בשל תכונותיה הייחודיות ואיכותה הגבוהה" מספר סלומון.

עגבניות טעם וארומה השייכות לתזונה הים-תיכונית הבריאה, הינן עסיסיות ומתאימות לסלט ישראלי, לבישול ולצלייה על הגריל. עגבנייה שופעת טעם, המצטיינת בשילוב מושלם של מתיקות וחמיצות, המספקת הנאה מכל ביס. במבחני טעם "מגי" נמצאה כזן המועדף על נסיינים, וכן בקרב אוהבי עגבניות מושבעים.

ל"מגי" חיי מדף ארוכים של עד כשבועיים (ללא קירור) ועד לשלושה שבועות (בקירור). היא נמכרת ברשתות שיווק, בשווקים ואצל ירקנים מובחרים באריזות פלסטיק וממותגת תחת הסלוגן: "מגי – עגבניית טעם ישראלית".

כל מה שרציתם לדעת על עגבניות (גלית שניר, יועצת תזונה ראשית חברת הזרע):

  • צבע העגבנייה האדום מקורו בנוגד החמצון ליקופן- קרוטנואיד רב עוצמה שנמצא כמסייע למניעת מחלות וסוגי סרטן מסוימים, לשמירה על העור, כלי הדם ועוד.
  • עגבניות הן המקור העיקרי לליקופן בתזונה המערבית ולכן מומלצות לשילוב באופן יומיומי בתפריט (גם על ידי המכון האמריקאי לחקר הסרטן AICR).
  • נמצא קשר ישיר בין צבע העגבנייה לרמת ליקופן
  • בישול וחימום מגביר את זמינות הליקופן שבעגבנייה. מומלץ גם לשלב עם שמן שמסייע לספיגת הליקופן.
  • עגבניות אינן אוהבות טמפרטורות אחסון נמוכות. טמפ' אחסון אידיאלית היא 9-11 מעלות צלזיוס. ולכן בחורף אין צורך לאחסן עגבניות במקרר.
  • כדי להאריך את חיי העגבנייה רצוי לשמור אותה מאוחסנת בכלי מאוורר ונושם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן