קרדיט אסף קארלה

הוויסקי בר מוזיאון בשרונה משיק תפריט קיץ הכולל קוקטיילים חדשים אשר משתלבים בהרמוניה מושלמת עם מנות הדגל המובילות של המסעדה ביניהן: קרפצ'יו פילה בקר, סינטה מעושנת, קרפצ'יו מוסר, פילה מוסר ים, אנטריקוט מעושן ועוד. בכל המנות נעשה שימוש בחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר ובטכניקות בישול מתקדמות החל מבשרים בעישון עצמי, ירקות ודגים טריים ועד לקינוחים ייחודיים הנאפים במקום, המשלבים בתוכם ניחוחות וטעמים של המשקה האיכותי והמוביל של המקום – הוויסקי.

בין הקוקטיילים החדשים ניתן למצוא:

CAMPASSION יצירה קייצית שמשלבת Four Roses Bourbon, פסיפלורה, קמפרי, ליים וחמוציות 48 ₪

STRAWBERRY JITO קוקטייל חמצמץ ומרענן שמשלב Grant's Blended Scotch, תות, חמוציות, ליים, נענע וספרייט 48 ₪

EARL'S OLD FASHIONEDגרסת ה Old Fashioned שלנו שמשלבתBulleit Rye, סירופ ארל גריי ביתי, ביטר קקאו ושוקולד אגוזים לקישוט 48 ₪

PENICILLIN קוקטייל מושלם לאוהבי הוויסקי המעושן! שילוב נפלא של 10 Ardbeg דבש, ג'ינג'ר וליים 48 ₪

MELON TEA SOUR קוקטייל מאוזן, מרגיע ומרענן שמשלב Jack Daniel's, ליקר מלון, תה מצומצם, ליים, נקטר תפוחים ובזיליקום 48 ₪

מסע ישראלי חדש 95 ₪

גולני Black | | 46%

אחד הביטויים המנצחים של מזקקת גולני שמזוקק משילוב של 50% שעורה ו 50% חיטה ומתיישן בחביות אלון אמריקאי חדשות וחרוכות שמקנות לוויסקי טעמים עמוקים של עץ וקרמל וטופי.

M&H Elements Sherry | 46%

ביטוי מסדרת האלמנטס של מזקקת M&H שהתיישן בשילוב של חביות אקס בורבון, חביות STR וחביות שרי. ארומה של פרי אדום וקרמל, גוף בינוני עם פירותיות עדינה וסיומת של שוקולד טבק ועץ.

Slingshot Original | 45%

וויסקי ישראלי בסגנון Kentucky Bourbon, מזוקק מ 60% תירס, 30% חיטה ו 10% שעורה מונבטת. מתיישן בחביות אלון אמריקאי חרוכות. ניחן בטעם עשיר של חיטה מקורמלת עם תבלינים ולחמיות מתוקה.

ירושלמי הר מוריה | 46%

סינגל מלאט צעיר ממזקקת ירושלמי החדשה, שמייצרת את מותג הוויסקי המעושן הראשון בישראל. מעושן לרמה של 35 PPM ומתיישן בשילוב של חביות אלון צרפתי חרוכות וחביות שהכילו רום. מיוצר בסדרות של 1,500 בקבוקים וכל בקבוק ממוספר. טעמים של עשן חמאתי עם נגיעות בשרניות ונימה שלו פרי יער.

קרדיט אסף קארלה

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן