קרדיט צילום_בן גבאי

חג פורים זה חג של תחפושות, תהלוכות וכמובן אלכוהול עדלאידע. מצווה להרבות בסעודת פורים עם אוכל ואלכוהול, מסעדת הג'סיקה מוודאת שתאכלו, תשתו ותהנו כמו שצריך עם תפריט קוקטיילים ומנות חלוקה ייחודי.

חג פורים ידוע בחגיגות הענק שלו ובמנהגים המשמחים שהוא כולל. ביניהם אפשר למצוא את התחפושות המשמחות שצובעות את קהל החוגגים, או את אזני ההמן הטעימות שנהוג לאכול. מנהג נוסף שאסור לפסוח עליו הוא מנהג השתייה, או על פי הנוסח המקובל, המצווה לשתות עד-לא-ידע.

לשם כך, מסעדת הג'סיקה בבאר שבע הכינה תפריט קוקטיילים ייחודי בשיתוף ערק נוח 12, לכבוד החג הכי צבעוני בשנה. הקוקטיילים הייחודים שמוגשים בג'סיקה מורכבים מאלכוהול איכותי מהמותגים המובילים בעולם וכן שילובי טעמים וסירופים טבעיים מיוחדים ובלעדיים הנוצרים בהכנה ביתית.

בין תפריט הקוקטיילים תוכלו למצוא את קוקטייל מורדי היהודי– ערק נח פרימיום, ליים, בזיליקום, נענע, פרח הסמבוק ולמון גראס (48) ואת ההקוקטייל אסתר תביאי אותה בלימון– ערק נח לימונים פרימיום, רוזטה, ליים, נענע ובזיליקום (42) ועוד.

לצד הקוקטיילים תוכלו למצוא מגוון מנות חלוקה הכולל את המנות: טורטליני מהכפר- טורטליני טרי עשוי במקום ממולא בגבינת עיזים, חמאה, מנגולד, זרעי עגבנייה וצ'ילי (58 ₪); סשימי של קיץ- דג לברק עם עשבי תיבול רוטב של נענע ולימון מוגש יחד עם כדור גלידה של סורבה לימון (58 ₪); הסיגר של ריקי- מנה שמגיעה מהמטבח המרוקאי של אמא ריקי, טעם עשיר שמזכיר נשכחות (56 ש"ח) ועוד 29 (!) מנות חורף שמאתגרות את החך.

"אצלנו בג'סיקה תמצאו חוויה שהיא הרבה מעבר לחוויה קולינרית בלבד: חוויה תרבותית וחברתית, חוויה של בילוי ופנאי, חוויה שהיא חוצת גילאים." אומר בן ז'נו, ממנהלי המסעדה. "המנות שלנו מורכבות מהפרודוקטים האיכותיים ביותר והסירופים לקוקטיילים שלנו נרקחים במקום. ההשראה שלנו היא האותנטיות שגדלנו עליה בתור ילדים בבית אמא יחד עם היכולת להעז. ג'סיקה היא לא רק מסעדה. היא חוויה בלתי נשכחת שתמיד תשאיר לכם טעם של עוד".

ג’סיקה, מסעדה ישראלית ים-תיכונית בבאר שבע, הפעילה כבר למעלה מ-12 שנים. כוכבים בין-לאומיים כמו ג'ניפר לופז, להקת בון ג'ובי והרכב הג'יפסי קינגס, התעקשו לאכול את המנות המיוחדות שהמסעדה מציעה – והם לא טעו. בשנת 2019, ג'סיקה הגיעה לבירת הנגב- באר שבע ומאז מבשלת טעם חדש, נועז ואותנטי לסצנת האוכל בדרום הארץ.

מסעדת הג'סיקה מנוהלת על ידי חמשת האחים ז'נו– אבי (42), שלומי (40), יהודה (37), לביא (35), ובן (32) שגדלו בבאר שבע. יחד, בהרמוניה מושלמת, הם יוצרים ומגישים למבלים בה מנות איכותיות, מוקפדות ופוטוגניות. בר אלכוהולי עשיר במותגים המובילים יחד עם תפריט קוקטיילים ייחודי, וחוויה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן