צילום: דוד שושן

ביום ראשון 30.4.2023 יקיימו בטייסטינג רום ערב שכולו מוקדש ליינות של יקב טוליפ. הערב יכלול הרצאה מרתקת של היינן דויד בר אילן וסדנת טעימות אינטימית של יינות נבחרים מהיקב.

בסדנה ידברו ויטעמו את היינות: טוליפ וויט פרנק 2022, מאיה לבן 2022, נט סוביניון 2022, טוליפ סירה 2021, מאיה נוסטרום 2020, בלאק טוליפ 2020. לצד היינות יוגשו לאורך הערב מנות מהתפריט המשובח בהגשה חופשית שישתלבו בצורה מדויקת עם היין, לדוגמא: בריוש גבינת סנט מור צלויה עם רוטב דבש, טימין ושום ; קרפצ׳יו סלק ברוטב זרעי עגבניות וקלמטה בתוספת קרם פרש ; סלט אנדיב סלנובה ורוקט עם מלון ושבבי פקאן מסוכר, שמן זית ולימון ; בוראטה גבינת בוראטה מוגשת עם קונפיטורת עגבניות שרי, בלסמי ומיקרו בזיל ; סשימי סלמון עם ויניגרט יוזו ותפוזים, פלטת גבינות ועוד..

טייסטינג רום, בר יין עדכני ומתוחכם הממוקם במבנה טמפלרי עתיק ומציע לקהל הרחב כרטיס כניסה לעולם היין. הבר מציע חווית בילוי ייחודית של שתיית יינות משובחים שמתאימה מאד לכאלו שעוד לא גילו מהו היין המועדף עליהם ורוצים להתנסות במגוון רחב של יינות – מקבלים כרטיס מגנטי, קוטפים גביע יין מהמתלים המיוחדים ומוזגים ממגוון היינות באופן עצמאי, מערכות מזיגה אוטומטיות וחדשניות המונעות מהיין להתחמצן לאחר שנפתח, בכל רגע נתון 32 יינות שונים ממתינים לטעימה, בחצי כוס או בכוס.

ניתן גם להזמין בקבוק יין לשולחן מתוך מגוון של מעל 400 יינות כשרים מהארץ ומהעולם, ממעל 30 יקבים שונים. ביניהם: שילה, פסגות, טפרברג, לוריא, הר אודם, טוליפ, קסטל, יפו, תבור, פלם, דלתון, ירדן. לבאי המקום הזקוקים להסבר והדרכה מוצע שירות סומלייה שעוזר לבחור את היין לפי סגנונות, טעמים, תחושות ואזורים גיאוגרפיים.

מספר המקומות מוגבל, עלות למשתתף: 220 ₪
כתובת : אליעזר קפלן 36, שרונה, תל אביב יפו

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן